![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier een kaartje liggen voor 2 personen twv €40 voor de Auto Professioneel en Schadeherstel Vakbeurs in Gorinchem op 8, 9 en 10 februari.
Lees meer: http://www.evenementenhal.nl/gorinc...erstel-vakbeurs Ik kan de kaart opsturen voor de gene die er heen zou willen. Gr Arno
|
||||
|
||||
![]() Arno,
Héél graag naar mij mag je die wel opsturen! Laat maar weten als ik de eerste ben, dan PM ik je mijn adres |
|
||||
|
||||
![]() JA je bent de eerste. Pm je adres maar dan friemel ik hem morge wel in een envelopje!
|
||||
|
||||
![]() @: Golf 84er: ik heb je adres nog niet ontvangen
![]() Gr
|
|||
|
|||
![]() ik ga er volgende week donderdag heen ben nu een carrosserie klaar aan het maken voor de beurs
komt weet het niet zeker op de stand van focwa en voc te staan nieuwe mb e klasse station |
|
||||
|
||||
![]() niemand anders?
Dan gaat hij gewoon bij het oudpapier. Dacht misschien dat het leuk was voor auto liefhebbers en jongens die bezich zijn met de carrosserie van hun auto..
|
||||
|
||||
![]() Hey Arno,
Ik wil graag naar de beurs met m'n dame! Als je hem nog hebt, wil je hem dan opsturen? Krijg jij bij een volgende ontmoeting een biertjuh van me zodat je we weer glad zijn met de portokosten ![]() Adres pb ik je al vast, just in case Bedankt alvast....just in case.... ![]() Groeten, Clyde Last edited by clyde : 04-02-2011 at 22:50. |