|
|||
|
|||
Motor swap
Hallo allemaal,
Ik heb een golf 3 1,4 nog met carbu hij is van 92 NU is de vraag welke motor kan ik hier in lepelen zonder motor steunen electrisch gedeelte te vervangen ? ik dacht aan een 1800 carbu ? maar dan moet ik de uitlaat ook veranderen vermoed ik ? Of zijn er nog andere opties om mijn 1400 nog wat extra pit tegeven ? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Gewoon een 1.8 90 PK / 2.0 gti kopen en je zelf een hoop moeite besparen
|
|||
|
|||
Quote:
zal eerder dan een 1800 zijn deze trekt nog een beetje op de 1400 maar past dit ook qua electrisch gedeelte ? |
|
||||
|
||||
golf3 met carburateur?
1.4 monopoint bedoel je. 1.6 abu blok kan er zo in,wel zorgen dat je het injectiegedeelte erbij hebt.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 02-02-2011 at 23:46. |
|
|||
|
|||
Quote:
Neen is geen monopoint , ben zelf mechanieker en ken het verschil tusse een monopoint en een carburator .. dacht eerst dat het een monopoint ging zijn maar toen ik de luchtfilter demonteerde .. Mijn golf is van 92.. En heb zo nog het zelfde luchtfilter systeem als golf 2 1300.. |
|
|||
|
|||
niemand ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog een sloop golf staan met een 1.6 aee blok. Kun je voor niks hebben als je me een vrijwaring regelt....
|
|
|||
|
|||
Quote:
De golf 3 is niet met een carburateur geleverd ondanks dat het er op lijkt. De eerste modellen hebben wel dezelfde luchtfilter als de golf 2. Rond 93/94 is dat gewijzigd naar een luchtfilterbak. Ik denk dat een 1.6 ABU zo aan te sluiten is zonder ingrijpende wijzigingen.
|
|||
|
|||
Quote:
Maar het is geen injectie ! ik ken het verschil wel ! en de volkswagen garage bij ons in de buurt daar hadk ik het ook gevraagt en zij zeggen dat het een carbu is .. |
|
||||
|
||||
pics??
ik heb het nog noiit gezien nl,ben heeeul erg benieuwd.
|
|||
|
|||
zal er zo snel mogelijk proberen te maken ..
|
|
||||
|
||||
de laatste 2tjes waren toch allemaal monopoint nz motor toch? je kunt er wel een vr inbouwen de kabelboom erbij en je kunt alles zo inpluggen.
|
||||
|
||||
NZ is multipoint...