|
||||
|
||||
New ride, Golf MKIII 1.6 5Dr
Beste mensen, na tijden van afwezigheid ben ik weer van plan een topic bij te houden voor me nieuwe auto..
In de tussen tijd heb ik nog een paar seat's gereden, en daarna nog een golf 4 GTI.. Gelukkig heb ik inmiddels een nette Golf 3 1.6.. 178.000 gelopen met NAP. Enige minpunt is 2 rotte dorpels voor, en een achteraf ingebouwt schuifdak .. Is wel recent gedaan, dus hopelijk gaat die niet lekken. Toekomst plannen (korte termijn): *Schroefset. *Dorpels laten maken. *Achteras rubbers vervangen. *Thermostaat + huis vervangen. *Koplampen van binnen zwart maken. *Trekhaakkogel eraf slijpen *Composetjes in de voor en achter deuren *Americaanse kentekenplaten of setjes met opgelegde letters. *Voorruit vervangen *zwarte knippers/reflectoren voorzijde *Vr6 Lip Toekomst plannen lange termijn: * Vento front met zwarte koplampen * Andere wielen, geen idee wat, denk een paar 16" BBS Immi Foto's zeggen natuurlijk meer... Alpine radio met groene verlichting gehaald Bekerhouder erin gebakken Bandjes meteen gevuld met stikstof
Your Signature Last edited by vw dennis : 01-02-2011 at 20:48. |
|
||||
|
||||
nette mk3 hoor
Alleen jammer van de aftermarket dakraam, hoop dat ie met de tijd niet gaat lekken. Nog plannen? Succes ermee, gr
|
|||
|
|||
Nette Golf en plannen klinken leuk maar ben je ook nog van plan die achterlichten te vervangen? Een paar donkere gti lichten zou mooi staan in combinatie met de donkere verlichting die je aan de voorkant wil!
gr, Marcel |
|
||||
|
||||
Achterlichten blijven er voorlopig wel eventjes in denk, vind het persoonlijk niet verkeerd staan
Tevens begin post ff aangepast met de toekomst plannen.. vandaag zwarte reflectoren en knipperlichten voorzijde binnen gekregen, foto´s volgen
|
||||
|
||||
Vandaag even in de pauze me koplampen van binnen zwart gemaakt, heeft een super stoer resultaat .. Aangezien er nauwelijks koplampen naar mijn smaak zijn, en betaalbaar heb ik maar voor deze oplossing gekozen. Teminste geen helder glas
Glas eraf gehaald Eerste delen zwart gemaakt. Even kijken met het glas erop En weer in de auto, alleen shit kwaliteit foto.. Morgen doe ik de ander nog op werk, en zal ik even een paar totaal shots erop knallen
|
|||
|
|||
jammer dat je niet ff de tijd neemt om die bekerhouder er netjes recht in te zetten. voor de rest een leuke basis!
|
||||
|
||||
Quote:
Die bekerhouder was al scheef van zichzelf, en aangezien er toch nooit verder iemand naar kijkt behalve ik, vind ik het wel goed zitte.., maar zit btw ondertussen al beter, zat niet helemaal goed geklikt in de middenconsole
|
||||
|
||||
Even snel een foto geschoten van de zwarte koplampen icm zwarte reflectoren/knipperlichten:
Grill moet nog wel ff goed vastgezet worden, is weer zo'n klem afgebroken Wat zou beter staan? Embleemloos grilletje erin, of gewoon met (zwart) embleem.. Ik ben er nog nie helemaal overuit
|
||||
|
||||
Moet eigenlijk wel spoedig even een andere kentekenplaat en VR6 lip gaan komen zie ik
|
|||
|
|||
Kijk aan lekker bezig
Ik zeg zwart logo voor en achter |