![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb dus al een klein jaartje een caddy mk 1 staan er is wel redelijk veel werk aan en ja met de verhuis heb ik wat tegen slag gehad een maat heeft caddy opgehoffen met de clark en ja de dieselbak geraakt daarmee dat ik dus een nieuwe zocht maar dat is opgelost
ik heb ier op het forum dus een andere caddy bijgekocht die van nielsvwteam zal er zaterdag om gaan alles is geregeld en dan word het oversteken beginnen en dan van mij caddy word er een 2delige caddy van gemaakt van de laadbak word er een aanhangwagen gemaakt en van de neus word er een bbq gemaakt maar alles op zen tijd dus eh was maar eens even melden de foto's zullen nog volgend en hopelijk volgende week zaterdag na dagje nederland te gaan terug met een caddy op de wagen e Last edited by vag-minded : 23-01-2011 at 21:04. |
|
||||
|
||||
![]() BELG, gok ik?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja ik ben een belg waarom? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() door het overmatig gebruik van komma's
![]() |
|
|||
|
|||
![]() succes met het opknappen! heel overgekomen met de harde wind die er staat!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja ze de caddy is goed in belgie aangekomen ze , nu kunnen we er een beginnen eh |
|
||||
|
||||
![]() is dit de blauwe die Pewi te koop had? dan ben ik benieuwd naar het resto topic. heb hem ook een tijdje gehad.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eu kweet nie heb hem van een niels gekocht zit ier ook op forum http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=caddy het gaan om deze dus Last edited by vag-minded : 08-02-2011 at 12:25. |
|
||||
|
||||
![]() Zit daar niet een goritzlehner sticker op? Is een "dealer" bij mij in de buurt, volgens mij heb ik die caddy nl eerder gezien. Maar dan met die sticker erop, dacht op caddy-clan-forum
![]() |
|
||||
|
||||
![]() klopt, maar die achterklep staat nu bij Marc, heb hem zonder klep verkocht aan Niels.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maar dat is alles geen probleem ze achterklep enzo heb ik liggen van men andere caddy ik hebdeze gekocht omdat er aan mijne veel te veel werk was (is) daarmee ik ga lles over steken fotos volgend zodra het past denk nie dat ik een miskoop gedaan heb maar ik ben met nog adnere wagens bezig daarmee het zal traag gaan en natuurlijk wil ik een eigen collectie vw hebben daarmee ist soms wikken en wegen of er nog een wagen bij komt of niet of gewoon verder doen aan het bestaand project maar alles komt wel goed |