|
||||
|
||||
Quote:
Dat licht aan de hoge stoelen. Toen ik er Corradostoelen in geplant had had ik een dikke 10-15cm hoofdruimte!
|
||||
|
||||
daarom moest het dak ook open......kan ik er met mijn kop uit rijden.... maar een polo coupe [zonder corradostoelen dan] is niet iets voor de 2 meter brigade
en mijn schoenen zaten klem onder het dashboard........ :o
|
||||
|
||||
Tijd voor dat programma Richard: complete make-over...
beetje plastisch werk moet jou wel in een polo kunnen krijgen...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
mag er eerst een stukje van mijn voeten af......ben nu al weer 7 maanden bezig voor nieuwe schoenen....zucht...
|
||||
|
||||
Leuk he Richard............lang zijn en grote voeten hebben.........2.00m en schoenmaat 46-47 is niet altijd fijn.......met kleding en auto's is het vaak passen en meten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met 2.03 m en maat 49 (in mijn geval) in een Coupé'tje is niet echt tof nee. En toch doe ik het iedere keer weer :p Ach, waar een wil is, is een weg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Zag het toen we een testrit maakte ja, in de mk1 zit je ook al zowat tegen het dak aan gelukkig ben ik niet zo lang Zo'n polo heb wel dunne spoorstangen enz, ophanging had wel even wat beter gekunt.
|
|||
|
|||
Klopt, maar het kan ook beter:
|
|||
|
|||
Bij nummer 268 klopt er iets niet volgens mij
|
||||
|
||||
Quote:
Die doet mee voor de ervaring... |
|
||||
|
||||
Quote:
2.02 en schoenmaat 52.5... sportschoenen 53...
|
||||
|
||||
Quote:
Dude, heb jij dan gaten in je schutbord?! Ik kan nog wel terecht in een speciaalwinkel, maar jij moet helemaal naar een speciale speciaalwinkel... |
|
||||
|
||||
was 12 jaar en had al 49,5 ...dus van af dat moment was ik al toegewezen op speciaalzaken..... toen was 48 al notdone.... nu kun je nog tot 50,5 gaan maar dat past niet...
maar het heeft me altijd al wel geholpen met mijn sportcarriere...
|
||||
|
||||
kijk en dan heb je zo'n lipje in je schoenen....
|
||||
|
||||
Quote:
Het zuigt flink iig. De knaken kunnen met niet schelen maar de tijd die je erin moet steken... Maarreh: B-ball, V-ball, hink-stap-sprong? Wel leuk trouwens hè, een Golf 1 G40? |
|
||||
|
||||
yup...ken de auto nog toen het helemaal niks was...ken de auto al langer dan roald zelf...
Enne nope : zwemmen...
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, 98 meter vrije slag enzo :p |
|
||||
|
||||
yup....doe maar een google search onder richard koehoorn
|
|||
|
|||
Update:
kleine update met wat foto's. alle kabels netjes weggewerkt , hier en daar wat spuitwerk
later meer.... groet, roald |
|
||||
|
||||
Je hebt toch iets magisch Richard.... lol
Goed bezig Roald... ziet er netjes uit allemaal! En nooit dingen op je dakje zetten... wat denk je wel!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |