#1
|
|||
|
|||
toerenteller er op maken
heej mensen ik heb een vraagje
ik heb golfje 2 met een 1.3 nz blok (als ik het goed heb) maar bij mij zit er geen toerenteller op, als ik nou gewoon zo cockpit koop met toerenteller, hoe moeilijk is het dan om die toerenteller werkend te maken ? mvg antoine |
#2
|
|||
|
|||
ik meen dat de bedrading er al ligt!
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Yes, Plug & Play!
__________________
Golf MK2 GTI 8v PB '89 Monza Blue Met. @ Zenders Ford Escort MK3 Estate 1.6 XR3 '85 Volvo S70 2.5 LPG '98 |
#4
|
|||
|
|||
Let wel op dat je de goede teller hebt
1 of 2 stekkers |
#5
|
|||
|
|||
okeej dankuuu
|
#6
|
||||
|
||||
1.3i > NZ > Nieuwe type > 1 stekkert
__________________
Golf MK2 GTI 8v PB '89 Monza Blue Met. @ Zenders Ford Escort MK3 Estate 1.6 XR3 '85 Volvo S70 2.5 LPG '98 |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
hij denkt NZ... maar zo als gezegt , let op hoe veel stekkers er op je oude klok zitten dan is het plug and play , MFA trouwens niet |
#8
|
|||
|
|||
Het is geen injectie heej, Het is een 1.3 met cabrateur,
Maar er liggen inderdaad wat stekkertjes achter de cockpit, Dus eerst maar eens keer zo ding zoeken en kopen, En dan kan ik verder kijken of alles goed ga lukken groeten antoine |
#9
|
||||
|
||||
ik kon bij de mijne gewoon de stekker die in de andere cockpit zat gebruiken, hoefde geen extra draden te leggen. Gewoon kopen en proberen, 90% kans dat het gelijk werkt.
Ik heb zelfs mijn eigen kmteller overgezet zodat de teller gelijk bleef. Is even werk maar heb je wel wat. Je bent langer bezig met gedeelte dash uit en inbouwen dan het plaatsen van de teller zelf.
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
|
#10
|
|||
|
|||
okeej dan gaan we dat gewoon keer doen
gr |