|
||||
|
||||
Open luchtfilter? weet je dat heel zeker dat je daarmee gaat rijden, ik zou gewoon de filterbox gebruiken van de G60 weet je tenminste zeker dat er geen troep in je lader terecht komt waardoor hij in kan slijten en miss erger kapot kan lopen.
Verder heb je weer leuke spullekes liggen vooral dat grill logo volgens mij, neem aan dat het dat kleine rode logo is?
|
||||
|
||||
jep dat is m
Goh...ik weet het...maar hij zal heus niet elke dag buiten komen en vrijwel enkel bij goed weer,dus dat neem ik er dan wel bij denk ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ben meteen het net op gegaan, ben er gelukkig ook nog enkele tegen gekomen, mij boeit de prijs niet zo aangezien dat dat het enigste embleem is wat op de auto komt samen met het logo in de grill. Tegen de tijd dat je de auto klaar heb ga je daar nog wel anders over denken als je iets niet graag kapot rijdt is het je ladertje wel
|
||||
|
||||
heb nog een leuke oplossing gevonden hoor
is een engelse firma die een systeem op de markt heeft ofwel 2 open luchtfilters,ofwel een OEM achtige gesloten filter,maar met dubbele aanzuiging Lijkt ook nog leuk ik heb een voll gereviseerde lader van bij ruud en bewerkt,dus weet wat die schatjes kosten hahaha |
|
||||
|
||||
Quote:
WHaahaha weet precies over welk systeem je het hebt, daarbij lopen je aanzuigbuis en bypass naar de luchtfilterbak Maar goed laten we jou topic niet verder bevuilen met discussies over hoe en wat. Wacht weer trouw op de volgende update met foto's natuurlijk
|
||||
|
||||
En motortje al klaar???
|
||||
|
||||
ik raak er niet echt :-(
werk nu 7 op 7 tot eind van de maand,raak zelfs nie bij een vriend om banden op te halen morgen eens bellen om te weten hoever hij staat |
|
||||
|
||||
Quote:
das balen man, naja lijkt me niet dat je er haast mee hebt ofwel? komt vanzelf wel af
|
||||
|
||||
is geen haast bij
het is ook weer druk op t werk hier in de carrosserie,dus die werken gaan ook weer niet vooruit....*zucht* |
|
||||
|
||||
Das helemaal ruk dan.
Nou we wachten gewoon weer rustig af
|
||||
|
||||
sinds vandaag klaar om te spuiten
|
|
||||
|
||||
waar is het bewijs dan?
|
|||
|
|||
We gooien hem er maar weer in idd:
|
|
||||
|
||||
hij moet nog ontvet worden en afgeplakt worden,maardat gebeurt de dag van t spuiten zelf natuurlijk
Ik zal straks eens men aai foon leeg maken ;-) |
|
||||
|
||||
hallo
even een vraag waar is je chassisnummer gebleven als je dat deel van je schutbord verwijderd hebt ? verder mooi project, je pakt het grondig aan komt de naad tussen je achterscherm en je achterpaneel er nog weer in ?
|
||||
|
||||
naad komt er niet meer in
nummer staat in veerpootbrug |
|
||||
|
||||
hoppa heb terug een setje A stijl OEM GTI kapjes kunnen bemachtigen in prima staat
verder donderdag nog wat shoppen + morgen komt koppeling binnen |
|
||||
|
||||
ga je daar geen problemen mee krijgen met keuren ?
en even een andere vraag : ik zie meer mensen dit schot weghalen, hoe gaat dat dan met je ventilatielucht ? dan adem je toch smerige en hete lucht vanuit de motorruimte in? of is daar een andere oplossing voor ?
|
||||
|
||||
aangezien m'n mk1 voor de werken begonnen oldtimer gekeurd is moet deze niet meer naar de keuring gaan,anders kon ik er ook geen g60 in gaan zetten,dat is de wet nu eenmaal in belgie
Inzake frisse lucht--->ik heb klapraampjes gekocht ;-) |
|
|||
|
|||
super gaaf! ben benieuwd naar de komende foto's