|
|||
|
|||
Golf 3 Variant Yachting opzetstuk
Te koop:
Origineel Yachting opzetstuk voor een Golf 3 Variant. Kan helemaal in kleur gespoten worden, of alleen het onderste stuk (voor als je zwarte bovenste bumperranden en spatbordranden hebt) Super zeldzaam! € 60,00 |
|
|||
|
|||
wat voor Wytse Jetta racing ,
|
|
|||
|
|||
heb ik wytse al eens gemaild maar geen reactie op gekregen.. moest toen in de buurt zijn dus kon hem zo meenemen
|
|
|||
|
|||
Quote:
wytse is niet mailerig |
|
|||
|
|||
heeft ie eens wat niet iedereen heeft en dan reageer je niet op je mail's !!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Ben ook al langer met deze meneer in onderhandeling geweest , en we konden niet over de prijs eens worden toen .......
Ik zag dat hij trouwens op MP voor 50 euro te koop staat ? waarom dan hiet voor 60........... yachting opzetstuk..... Ik zal deze man nog wel even een Pb sturen , met een passend bod
|
|||
|
|||
a daar was henry al
das waazig , meestal is het anders om , liefhebbers onder elkaar wat goedkoper ... |
|
||||
|
||||
Pb is inmiddels verstuurd naar Mike
|
|||
|
|||
Quote:
weer een puzzel stukje er bij |
|
||||
|
||||
zijn er ook foto's met dit deel op de auto?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
In de marktplaats-advertentie wel. Nog iets meer richting Lada-niveau, zeg maar...
|
||||
|
||||
Wat onvoorstelbaar lelijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
En inmiddels in mijn bezit Dus hier kan een slotje op neem ik aan