|
||||
|
||||
Allerlei VW onderdelen
Ik heb nog een aantal onderdelen liggen van een project wat niet doorging.
Ben bezig een grote opruiming te houden. Voor alle onderdelen geld: Niet eens met de vraagprijs? Doe een bod. Onderdelen Caddy 2:
Last edited by maxx007at : 14-11-2011 at 13:52. Reason: Onderde(e)len verkocht |
|
||||
|
||||
wat voor wilwoods zijn het? en welke maat schijven? nieuw gebruikt/foto?
heb interesse |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal morgen even foto's voor je maken. Weet de maat niet, maar ik zal ze gelijk opmeten. Schijven zijn nog nooit gebruikt. Remklauwen zijn gebruikt. Even voor de duidelijk, er zitten geen remblokken bij. De blokken die hier bij zaten waren op en ik kan geen nieuwe er voor vinden.
|
|||
|
|||
Ik ben blij dat ik weer een berichtje terug krijg. Hierbij dus mijn excuses voor het vorige bericht. Ik hoop dat ik het pakketje alsnog ontvang
|
|
|||
|
|||
Even een tip, geef bij het versturen van pakketten de track en trace nummer door aan de koper/ontvanger dan voorkom je boze en achterdochtige personen.
Kunnen koper en verkoper beide de status van het pakket zien. Ik had eens een pakket verstuurd waarij de koper beweerde het niet ontvangen te hebben waarbij ik vervolgens de track en trace nummer doorgaf waarbij duidelijk opstond dat het pakket door de ontvanger/koper aangenomen was. Die had gelijk niks meer te zeggen.....
|
|||
|
|||
Het pakket is verstuurd door Parts Express, die hebben helaas geen Track en Trace nummers. En ze hebben ook geen plek waar je op kan halen. Heb je pakketje nog steeds niet.
|
|
||||
|
||||
Remklauwen zijn aangekomen. Tevens Up
|
|||
|
|||
hallo maxx
Kun jij misschien een fotootje plaatsen van die Climatronic uit een Passat 3B
graag ook van de achterkant...dan weet ik of het de goeie is.... bvb dank |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan je ook even mailen met de foto's? Stuur mij even een PM met je mailadres.
|
||||
|
||||
Einddemper, wat voor diameter buis is die voor?
|
||||
|
||||
En up in de kieker
|
||||
|
||||
up
|
||||