|
||||
|
||||
Quote:
24 of 25 december ga ik van Damwoude [naast Zwaagwesteinde] naar Kerkrade, dus kom redelijk bij Nunspeet in de buurt langs.
|
||||
|
||||
Quote:
Yep! Quote:
Ga je dan niet over de A50? Dat is nog wel een eindje weg hier. Het zou helemaal perfect zijn als er iemand toch langs de A28 komt. Als je de 24ste naar het zuiden komt zou het wel goed uitkomen, de 25ste komt me niet goed uit.
|
|||
|
|||
ik kom er zeker een keer langs deze week ..... denk maandag wel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is maar 15 minuten omrijden, maar dan niet hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Als er iemand toch al langs Nunspeet komt is dat wel zo makkelijk, ik kom dan gewoon naar een parkeerplaats aan de snelweg. Als ik voor vrijdag niets heb kunnen regelen PM ik je nog wel even. @Alberto, PM verstuurd om dit topic een beetje schoon te houden.
|
||||
|
||||
Ik ga vrijdagnacht de 31e of zaterdag de 1e weer terug vanuit Kerkrade naar noord Friesland. Als er iets is wat mee moet hoor ik het wel.
Liefst niet supergroot, want heb al bagage en twee Keverbumpers bij me.
|
||||
|
||||
Ik hoorde inderdaad dat je bij Frank was geweest. Ik moest vandaag werken anders was ik ook wel even komen ouwhoeren
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, even wat opgepikt. Het was maar goed dat we niet met de auto naar beneden zijn geweest
|
||||
|
||||
Steil bergje he
Daar was je inderdaad met die sneeuw niet meer omhoog gekomen.
|
||||
|
||||
Quote:
Niet alleen de sneeuw denk ik. Ik zou geheid boven of onder in/op de knik vast komen te zitten. Of anders wel in een van de vele kuilen
|
||||
|
||||
Ik weet niet of je die matblauwe kever van Frank kent (die lag zo ongeveer met de spatborden op de grond) maar daarmee reed hij dus daar naar beneden
Nooit begrepen hoe die dat voor mekaar kreeg.
|
||||
|
||||
Gewoon gang houden.
|
||||
|
||||
Kever heeft ook 'n andere bodem dan 'n Golf 2.
Heb het tweede kerstdag ook mogen meemaken... op weg naar 't werk, zo'n honderd meter van huis vastgelopen. Twee uur bezig geweest, en toen maar helemaal het werk afgebeld voor die dag. Succes met je terugreis Ebut, de sneeuw is nou grotendeels weg aan 't gaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ik ben nu vandaag en gisteren al wat heen en weer Heerlen, Landgraaf en Kerkrade gereden, ging redelijk goed. Wel bijna mijn 16v lip aan gort gereden, morgen weer even vastzetten, hangt er wat zielig bij aan de linkerkant
|
||||
|
||||
Zondag rijd ik van Roermond naar Rotterdam en terug.
|
|
||||
|
||||
Ik rij zaterdag 29 januari vanuit Damwoude naar Tilburg, Kerkrade en later op de middag/avond weer terug. Heb wel paar mensen in de auto, maar de kofferbak is vrij leeg
|
|||
|
|||
2 x 20 inch velgen
van Veenwouden naar Zeewolde wie heeft er een plekje |
|
||||
|
||||
Ik zaterdagochtend wel.
|
|||
|
|||
en onderweg met de Ebut koerier service
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan Ebut beter zijn eigen koerier topic maken.