|
||||
|
||||
porsche s4, leren deurpanelen, el raammechanismen
leren deurpanelen voor 4 deurs golf of jetta 2 100 Euro
in de deurbakkenn voor zitten compospeakers. porsche S4 velgen ik heb er 2 mogen weg voor 80 E per stuk, op een van de velgen ligt nog een 245/45/16 band met weinig profiel. verder nog raammechanismes, 2 elektrische voor golf 2 (volgens mij nieuw type deuren) 35 per stuk handmatige voor golf 2 oud type deur en voor santana/32b 5E p.s. jetta 2 achterlicht links rood gespoten knipper licht prijs zeg maar middenconsoles golf II een met el ramen gaten voor schakelaars en een zonder. met 25 E zonder 10E asbak zit er wel bij hoor! dit is de console voor el ramen setje van binnenuit verstelbare spiegels voor golf 2 met spijltjes in de voordeuren. incl alle bevestigings materiaal!! haal je niet zomaar van de sloop op, lang naar moeten zoeken. maar wegens het niet meer hebben van golf of jetta toch weg. past misschien ook op caddy1 maar dat weet ik niet zeker. 40 euro 15 inch computerscherm van daewoo met boxjes 15 euri (weet dat het geen vw is maar die kan je er wel op bekijken) en als ik nog meer vindt dan komt het er wel bij
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 20-01-2005 at 12:17. Reason: aanbod veranderd |
|
||||
|
||||
ik heb interesse in de plaat... ga nu weer verder met werken vanavond hoor je meer van me...
|
||||
|
||||
bij deze de carterplaat is verkocht...
zal je nog effe pmmen om de rest af te handelen...
|
||||
|
||||
carterbescherming dus bij deze verkocht!
rest is nog steeds te koop, niemand een leren interieurtje in zijn 4 deurs.. kan ook wel in een 2 deurs maar dan is het moeilijk achter in stappen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ruilen voor 2 sets velgen |
|
||||
|
||||
en jawel na lang nadenken verkocht!
de deurpanelen heb ik nog wel in den aanbieding! 100 euries?? met goeie compospeakers in de deurbakken! zien er netjes uit voor golf 2 4 deurs!
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 18-01-2005 at 19:43. |
|
||||
|
||||
zo nu met fotoos!