|
||||
|
||||
Quote:
Luchtzaagje heb ik ook maar ik heb ook nog zo'n klein slijptollentje op lucht. dat is ook super zo'n ding Quote:
Schijfdeuren rail is allemaal hetzelfde als T2A/B dus daar is zat voor te krijgen. alleen voor links iets minder.maar ben nog aan het zoeken. vloer heb ik ook al gevonden maar moet alleen nog even uitzoeken of er voor links ook een stuk vloer is te krijgen voor de schuifdeur.
|
|||
|
|||
Quote:
Morgen ga ik weer eens bellen hoor hoe het nu zit met de linkse kant. Sjef Last edited by Waldorf : 10-01-2005 at 08:01. |
|
||||
|
||||
tekst lijkt me overbodig!!!
|
||||
|
||||
zo!!!
succes man!!
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk ook nog genoeg werk gosert??? Voel ik me niet zo alleen. |
|
|||
|
|||
Je zei het van de week al ... "me bus is nog kaler dan Gert !!"
Succes,ik hoor het wel als je weer wat nodig hebt. |
|
||||
|
||||
Geen idee of die bus ook net zo verrot is als ikke
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voorkant lijkt naar mijn idee ook het moeilijkst Quote:
Thanks. Gaat goed komen, we hebben de tijd. Quote:
Iedere keer als je wat wegzaagt komt er werk bij :frown: We kunnen in moeilijke tijden gelukkig steun bij elkaar zoeken Quote:
Ga ik zeker doen. Maar voorlopig kan ik even vooruit. ga vandaag de dorpel afmaken en voorlopig terug hangen. bochten en hoekjes voor de voorkant worden weer gemaakt voor me. gaat helaas vanwege vakantie van mijn schoonvader een paar weken duren @Gert. hij stinkt niet.
|
||||
|
||||
Buffie komt Fo!! Gaat goed daar in Cland zie ik! Zo te zien ongeveer hetzelfde als bij de bus van Skywokker?
Meende daar ook zoiets gezien te hebben. Maar idd, je hebt de tijd. Ben je er morgen ook? Quote:
LOL
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik waai ff langs rond 17.30 uur
|
||||
|
||||
Ben je lekker mee.....
Had je niet beter een plaatje over dat kniestuk kunnen zetten? Dan was je dit tenminste niet tegen gekomen..... Je kunt iig wel wat steun gebruiken ...net als de meeste mensen eigenlijk hehe |
|
||||
|
||||
Quote:
Onderstaand komt toch aardig overeen kwa locatie?? Ziet er ook niet nieuw meer uit bij jouw bus, maar er zit nog wel wat meer vlees als bij BKZ's boesie
|
||||
|
||||
Fuck! Das rot Erwin!
Ga van de week eindelijk weer verder (nogal ziek geweest) aan de bus en hoop dan wat foto's te kunnen posten van hoe die plek bij mijn bus er aan toe was. Het was i.i.g. minder rot en toch al een hoop werk om het netjes te krijgen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja Erwin goed is anders!!! had hem op die plek iets beter gehoopt. Ik ga er nu van uit dat alles zo slecht is. de plaatjes worden gemaakt en gelijk in 2x waarvan 1 in spiegelbeeld voor de andere kant. @ skywalker. kun je mij vertellen hoe breed die nieuwe plaat is van de vloer in de cabine. Ik wil even weten hoeveel ik nog weg kan zagen. eventueel een foto van boven erbij zou helemaal top wezen
|
||||
|
||||
Thanks mate!!!
Maar ik zie dat die sleuf waar je de bekleding achterklemt er niet aan zit. origineel zit die er wel aan. het is ook nooit hetzelfde de zooi!!!!
|
||||
|
||||
Nou zo te zien duurt het inderdaad nog ff voordat ie op de weg komt maar dan zal het ook wel vet worden denk ik, welke kleur wordtie en komt er nog een aqnder blok in ??
|
||||
|
||||
Quote:
Hij wordt donkergrijs zoals ik het nu in mijn hoofd heb. en ik heb wel het een en ander liggen aan motor en lege carters maar dat weet ik allemaal nog niet. maar maak ik me ook pas druk over als de bus een NL kenteken heeft.