|
||||
|
||||
Golf mk1 G60 projectje--THE END SOLD--
In april 2009 had ik er eindelijk eentje gevonden
Wat wat speelgoed had moetten worden is ondertussen een projectje geworden van bijna 2j en hij is nog niet klaar,maar ik neem liever m'n tijd zodat ik kwaliteit kan neerzetten ipv te rushen en achteraf loop te janken van had ik maar... Dus even wat beeldmateriaal van toen tot nu Het is dus een 82er 1500 Naftje 3 deurs 4 boite handgeschakeld groen (geweest ) Het is een duitser die in 2004 ingevoerd is en ik ben de 4de eigenaar naar mijn bescheiden mening: een onverprutste goede basis Minpuntjes: hoekjes vooraan hoekjes achteraan hier en daar wa vliegroest en de kleur...nja...die is weg motorke is ok,wel nieuw koppaking nodig pluspuntjes: interieur is echt heel zuiver en compleet (ligt momenteel wel nog wa rommel in) hoedenplank hangt zelfs nog vast aan de achterbank nergens echt rot harde bodem vulpijp ok nieuwe schokdempers er onder van 2006 nieuwe uitlaatlijn er onder van in 2006 facturen,onderhoudsboek,historiek,invoerpapieren,k ortom alles is aanwezig regengootje was in erg goede staat en rond de ruitjes ook en er zit nog chroom rond ook Bedoeling is er een tof cruizerke van te maken en hem in ere te herstellen dan kan kenza me de MK1 en ik me de a4 es een meeting doen deadline van dit project? we zien wel....het presseert niet Last edited by Ibiz@ke : 20-10-2014 at 22:10. |
|
||||
|
||||
al snel kwam er een verlagingskitje,smalle bumpers en wieltjes
en niet veel later begon het demonteren |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
deze moge de vuilbak in deze gaan we nog wat houde en hier zijn we ongeveer de afgelopen weken beland Golfje staat op m'n werk in de carrosserie en word aan gewerkt als er tijd is |
|
||||
|
||||
Kenza heeft het maar goed met jou Kristof! Leuk project. Tof om te zien dat je de auto compleet aanpakt!
|
||||
|
||||
ondertusse ook wat spullen mat zwart gepoederlakt |
|
||||
|
||||
Quote:
sinds ik heb beslist dat er een G60 in komt te hangen....ben ik niet meer van zin m'n vrouwtje met deze te laten rijden Dat ze de avant maar neemt |
|
||||
|
||||
hahaha, vertrouw je haar niet?
|
||||
|
||||
een OEM exemplaar gevonden zonder ruitenwisser dan moet er niet gelast worden,enkel wat opkuisen |
|
||||
|
||||
Quote:
o jawel,ze kan zeker goed rijden met de wagen...maar wil wel wat pk's halen bij deze...en heb liever dat ze zich niet dood rijd en m'n golf niet de gracht in pompt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ga je die 'richel' waar het plaatwerk samenkomt naast het sleepoog er weer origineel in maken of laat je het zo glad geplamuurd? Persoonlijk vind ik die richel er echt wel in horen. Verder ziet het er trouwens allemaal strak uit.
|
||||
|
||||
en zo staat hij er vandaag de dag bij
deze word ingeruild voor een veel leuker exemplaar iemand een krokantje? |
|
||||
|
||||
richel blijft strak en klein stukje bovenkant moet ook nog weg
weet dat dit wel wat tegenwind zal krijgen,maar hey...ik doe er men ding mee:-) |
|
||||
|
||||
nieuwe achteras
|
|
||||
|
||||
Mooi projekt hoor, en de gang er goed in !!!
|
||||
|
||||
ja...het word wel tijd dat ik resultaat begin te zien en kijk enorm uit naar de wederopbouw
Gelukkig heb ik wat mensen rondom me die me wat helpen met tips & hints inzake de conversie,ook al is het al meermaals gebeurd.Als je er dan uitijndelijk zelf voor staat is het toch handig als je wat hulp en adresjes krijgt Maandag gaat het motorblok binnen en gaan we eens kijken wat we daar mee gaan aanvangen |
|
||||
|
||||
Mooi project! Ga zo door! Ben erg benieuwd hoe het vervolg van het project eruit ziet.