|
|||
|
|||
kan golf 4 niet uitlezen
met de vele sneew op de weg vorige week (toch bij ons in belgie)
heb ik 3 maal gehad dat het lampje van de abs begon te branden en het waarchuwings lampje pinkte dus ik wilde hem eens uitlezen met de diagnose pc om de foutmeldingen te zien. maar toen iki hem aansloot aan de diagnose pc kon hij geen verbinding krijgen ik dacht dat het aan de pc lag maar met een andere wagen lukte het wel. maar de dag erna heb ik ziten bedenken dat ik eens gehoort had dat datwel kan werken door de radio los te koppelen klopt dat of heb ik dat mis? kdacht het eens gelezen te hebben hier op het forum maar vind het niet meer terug. is er iemand die dat kan bevestigen dan probeer ik het vrijdag nog eens met de radio losgekopeld |
|
||||
|
||||
ja heb het ook vaker gehoord dat de radio op een of andere manier niet goed zit aangesloten ofzo.
je zou het eens kunnen proberen door hem los te koppelen en dan opnieuw proberen
|
|||
|
|||
ja zal et eens proberen maar moet dan aleen de fiche los of ook de antenne want mijn radio heeft echt heel veel kabels en ik heb veel moeite gehad om hem er goed in te krijgen dus hoe minder ik moet los doen hoe beter
|
|
|||
|
|||
probeer het eens met de zekering van de tellerklok er uit, wil ook nog wel eens helpen!
|
|
|||
|
|||
heb ham gisteren nog eens uitgelezen met de radio er uit maar ik kon nog geen verbinding maken.
heb ook eens geprobeert met de zekerignen v |
|
|||
|
|||
heb ham gisteren nog eens uitgelezen met de radio er uit maar ik kon nog geen verbinding maken.
heb ook eens geprobeert met de zekerignen van het dachbord er uit maar dat lukte ook niet. ik weet niet meer wat het kan zijn. |
|
|||
|
|||
Heb je de ISO stekker vanuit de auto los gehaald van je bekabeling??
Als je die los hebt dan moet het lukken, en anders even +en meten op je OBD stekker... |
|
|||
|
|||
kheb de iso stekker uit de radio gehaald en ook de antenne
hoe meet je + op de OBD stekker ? |
|
|||
|
|||
|
|