![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja ben echt wel tevreden van de shifter ![]() voila, deurpanelen zijn allemaal al 1987 OEM ![]() ![]() en hij zal op de gelimiteerde golfmk2.be kalender verschijnen, ik heb alvast een exemplaar in bestelling. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Reeds mooi werk geleverd Ken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey kerel, thanks ![]() alles nog goed met den uwe? heb ook een shopje gemaakt: ![]() wa vinden jullie ervan? |
|
|||
|
|||
![]() dikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja hoor, alles heeft een beetje stil gelegen met de bouw van ons huis, maar heb de GTI net terug van een vakantieperiode bij MSCP (motor) ![]() Nog een paar kleine dingen, waaronder nieuwe dakhemel (of laten stofferen) en ik ben tevreden.
|
|||
|
|||
![]() Vette bak seg !
|
|
|||
|
|||
![]() oud spul en nieuw spul:
![]() nieuwe rubber erin: ![]() nieuwe draagarm: ![]() alles in elkaar gestoken: ![]() stuurhuis PU'tjes: ![]() voorophanging is nu klaar: ![]() onderkant kan tegen een stootje: ![]() ![]() Last edited by Ice_ken : 15-12-2010 at 22:33. |
|
||||
|
||||
![]() die fotoshop
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Echt he ![]() Doen !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() PU's zitten rond het stuurhuis, auto is op nazicht geweest bij de garage en alles zag er goed uit behalve de banden. laatste toevoegingen: ![]() ![]() bijna klaar eigelijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zozo:
![]() testfit: ![]() ingebout met 8.8 bouten en gezekerde moeren: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice, tot in de puntjes.. ik had die poot alleen nog even matzwart gecoat/gespoten.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja ik twijfel nog of ik hem ga laten coaten. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() auto is uitgelijnd met vooraan negatief camber vooraan en achteraan:
-0,5° vooraan -1,4° achteraan stukje gaan knallen, motor stond hier warm te draaien. ![]() ![]() ![]() het is moeilijk te omschrijven maar mijn golfke gaat nu echt als een geleide raket door de bochten ![]() next up: bandjes, volgende maand Last edited by Ice_ken : 10-01-2011 at 14:00. |
|
|||
|
|||
![]() 2de zetel er eindelijk in, de vlekken zijn dus van dat vlekken product, dat droogt wel.
![]() lederen kopsteuntjes ![]() matchen met de deurpanelen voor en achter ![]() dit gevonden onder het tapijt: Croix rouge française. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() weinig mk2's met zo'n mooi origineel interieur!
![]() (de buitenkant mag natuurlijk ook gezien worden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
er zijn een paar brandgaatjes in. Ik ga eens aan men bekleder vragen of hij dat niet kan maken. |
|
|||
|
|||
![]() bandjes besteld:
4*195/50/15 uniroyal rainsport 2 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat een plaatje zeg
![]() Keep up the good work. ![]() |