#2842
|
|||
|
|||
Quote:
Dat staat best wel dik
__________________
Golf 3 Variant Function > Fashion |
#2843
|
||||
|
||||
__________________
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden |
#2844
|
|||
|
|||
Paar vn de mijne
|
#2845
|
||||
|
||||
Dikke bak!!
Is 't ook 'n .:R of wat voor motor zit er onder de kap? Diesel?
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#2846
|
|||
|
|||
Quote:
Enkel de motor hebk niet van de R Is een 1.9tdi met 150pk=> Chip naar 186pk en 440nm |
#2847
|
||||
|
||||
Quote:
Rijdt ook lekker toch. En in België is die 3.2 ook geen doen eigenlijk, dus dit is een heel mooie tweede optie.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#2848
|
||||
|
||||
Quote:
geloof mij nou maar zo'n 150pk tdi loopt flink door hoor, das echt een lekkere motor. ooit eens mee mogen rijden. on topic, ik doe ook eens met foto's mee
__________________
Passat 35i 1989 |
#2849
|
||||
|
||||
±175pk loopt ook nie slecht hoor
__________________
www.dubclub-online.nl |
#2850
|
||||
|
||||
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#2851
|
|||
|
|||
Rene, van welke forums haal je altijd die motorsport foto`s?
|
#2852
|
||||
|
||||
Quote:
www.usrallyteam.com |
#2853
|
||||
|
||||
|
#2854
|
||||
|
||||
|
#2857
|
||||
|
||||
Quote:
Google is your best friend
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#2858
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je hem nog iets groter? |
#2859
|
||||
|
||||
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#2860
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks. Had Google-maps even nodig om de weg te vinden in die foto die Boss net gepost heeft.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |