|
||||
|
||||
Golf 2 GTI 16v
Ben op zoek naar een nette mkII gti Edition 1.8 16v of g60 met Recaro's,
mocht iemand een 16v of een G60 hebben staan maar geen edition, toch graag even een pm, wellicht toch interresant heb momenteel een Audi A3 1.9 TDI uit 1999, technisch goed onderhouden, km stand is 192xxx, auto heeft climatronic, 3 deurs in de kleur Goud/Geel, Chip JD naar 120pk maand geleden gedaan, 16 inch winterwiel set, en 16inch LM Ambition wielset met goeie banden mocht iemand met een nette 16v hier interesse in hebben kunnnen we wellicht iets afspreken, waarde van de audi ligt rond de €4250,- voor interesse graag PM sturen, word dagelijks gechecked niet de meest frisse foto's, even overdag gemaakt met de mobiel net na dat de sneeuw weg was betere foto's komen nog Last edited by ThaGizzy : 15-01-2011 at 23:37. Reason: g60 ook mogelijk =) |
|
|||
|
|||
heei, een vriend van mij wil zijn wolfsburg verkopen.
ben je nog op zoek |
|
||||
|
||||
Heey wouter, heb mijn best gedaan om de edition one te vinden, heb gebeld naar de autosalon om te vragen waar hij heen is gegaan, en dat weten ze niet. 20 oktober is hij in ieder geval overgeschreven.
mocht je weten waar hij is, of er ooit nog achter komt, laat het me weten. op VF heb ik hem niet gevonden in ieder geval.
|
|||
|
|||
Staat bij Auto's te koop een GTI 8v Edition....
|
||||
|
||||
is dit wat... 16V op ITB's, ook deze is te koop...
|
||||
|
||||
Quote:
grappig, je mailt mij dat je inruil hebt van een audi a3... maar je zegt zelf niet naar delfzijl te willen. wil je dan even kijken waar appingedam ligt |
|
||||
|
||||
Up, advertentie veranderd.
|
|
|||
|
|||
er werd laats 1 via het forum doorgeplaats die op Marktplaats stond.
Check dit topic maar even.staat een link in naar de adv op MP Mooie en orginele GTI 16V Edition One,die met een paar kleine aanpassingen/veranderingen zéker een hele mooie Edition One is/word,en ook zéker de moeite waard is naar mijn idee succes! gr; Guido |
|
|||
|
|||
Quote:
waar ligt dat eigenlijk |
|
||||
|
||||
meen ergens tussen leeuwarden en hamburg ofzo...
|
|
|||
|
|||
Quote:
2300 km!! van Maastricht staat er bij google maps volgens mij,..... |
|
||||
|
||||
Mag dicht, heb twee auto's gevonden in zo goed als originele staat, nu de audi de deur uit...
|