|
||||
|
||||
uitlaat vraag 1.3
nu was de tijd eens gekomen om de uitlaat van de jetta onder handen te nemen , maar zit met 2 kleine probleempjes
- op de uitlaat zaten 3 klemmen , moeten allemaal vervangen worden dus ik de etka op , ze gaven voor alle 3 de maat 45,5 op maar ik heb gezien dat ik 2 kleine heb ( waarschijnlijk 45,5 dan ) en 1 waarvan de nummer nog zichtbaar was 871 253 143. volgens etka is dit 48.5 is er dan ooit ergens in zijn beginjaren een verkeerde opgezet of is etka fout ik herinner me wel dat alle 3 de klemmen muurvast zaten dus mooi spande , de grotere stond achter de middendemper dus tussen de midden en uitdemper ( dus de laatste van de klemmen ) ( moest iemand de juist klemmen hebben en wegdopen stuur maar een pb'tje , is voor een jetta 1 uit 81 met een 1.3 motor ) - 2de vraag , op de uitlaatbuis zat een buisje op dat richting de carbu ging , dit was bij mij afgescheurd , dus heb ik dichtgelast op de uitlaat , kan dit kwaad ? het zal natuurlijk wel een reden hebben gehad maar .. en moet ik het buisje dat verder naar boven loopt ook dichtmaken dan of mag dit gewoon openblijven ? alvast bedankt jelle
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 16-11-2010 at 21:39. |
|
|||
|
|||
Moet je ook dichtmaken. Gaat anders enorm veel herrie maken.
Die slang is voor de verwarming van het inlaatspruitstuk. Ik heb eventueel nog een goed uitlaatspruitstuk voor je liggen. Mvg, Pim Bonne |
|
||||
|
||||
Quote:
het spruitstuk is nu al toegelast en gespoten in hittebestendig enzo ! dan ga ik van de week de andere buis nog afdichten ! toch bedankt voor het aanbod