|
|||
|
|||
Hallo ik ben hier nieuw!
hey ik ben na een tijdje rondgekeken te hebben me aangemeld ben altijd te vinden op vwforum.nl maar hoe meer vw hoe beter
ik ben 18 jaar kom uit Rotterdam en heb sinds 2 weken me 2e golf gti tis een mk2 gti 1800 16v kr , 180duizend km gelopen abs , azev velgen me vorige gti was een mk2 2.0 16v maar die heb ik verkocht omdat de koppelingsplaten gaar waren me kachel en blower het niet deden en 4 nieuwe banden opmoesten , zon 800 euro kosten en toen zag ik die gele en daar was ik weg van besloten hem te verkopen greets, raz0r-gti |
|
||||
|
||||
welkom
|
||||
|
||||
welkom hier.....
|
||||
|
||||
Welkom.
Doe je goed, je 2de auto en nog 18 jaar.
|
|||
|
|||
ja hihi wel jammer dat ik er pech mee had ander stond hier gewoon nog voor de deur maar nu ben ik blij met deze en hoop hem lang te houden
|
|
||||
|
||||
Welkom! en vette wielen onder die blauwe! wat was dat voor een type?
|
|
||||
|
||||
Welkom en veel plezier!!!!
|
||||
|
||||
Hmm, raz0r-GTI en Kamran... eh, zijn jullie de zelfde persoon?
Of zijn jullie maten/familie ofzo? Zoals op VWForum?
|
||||
|
||||
ik had die blauwe gehouden...13 incjh manzel velgjes eronder...en kom op...kachel en blower zal wel een weerstandje zijn geweest..koppelingsplaten en drukgroep..85 eurie..bandjes..100 eurie...200 eurie en wat werk was je weer klaar geweest..
M.A.W. welkom...
|
|||
|
|||
@ richard
85 euro voor koppelingsplaten dat is ex montage en gebruikte koppelingsplaten denk ik kachel en blower was het werk niet idd 15 euro ofzo en bandjes kon ik bij golfparts halen voor 130 euro kon die koppelingsplaten en drukgroep voor 350 laten doen exbak die ook niet best meer was en kon hem kwijt voor een goeie prijs , en heb er iets aparts voor terug apart bedoel ik mee de kleur! thanks for the welcome |
|
||||
|
||||
Quote:
hehe ik ben het eens met de benaming "apart" voor de kleur Persoonlijk geen fan van de meegespoten voorbumpers, maar de velgen zijn super!
|
|||
|
|||
getinte is er inmiddels vanaf was niet mooi gedaan , weet eigenlijk niet hoe zwarte g60 bumpers zouden staan , zou dat staan denken jullie?
|
|
||||
|
||||
Quote:
geef me een paar seconden en ik heb het voor je gefotoshopped
|
||||
|
||||
ik vind het er beter uitzien!
|
||||
|
||||
ja vind ik persoonlijk ook mooier
|
||||
|
||||
ja of je moet al je zwarte onderdelen in kleur spuiten das misschien ook wel mooi
trouwens welkom |
|
|||
|
|||
zo ziet er wel leuk uit ja misschien ff g60 bumpers halen op de sloop of golfparts ofzo ziet er toch net iets anders uit thanks voor de photoshop actie :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
hoe moet dat dan wel niet met mijn mk1je?Ik spuit ook alles mee.g60 voor en achter bumpers,wielkas verbreders en zijskirts van een kwartet set. :o
|
||||
|
||||
heb ik je al gezegd in je topic. niet mijn stijl. alhoewel een quartet set af fabriek al in de lak zit natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Jij hebt een goed geheugen?haha.. Ik was dat al weer vergeten.