#561
|
||||
|
||||
En weer een ochtend goed besteed! Ik wilde nog ff langs komen bij de Boxer voor een bakkie etc, maar gisteren besloten we om vandaag een 02 kever op te halen voor de ombouw naar IRS.
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#562
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Gijs, Die koffie komt nog wel een keer, eerts die kevert maar weer eens in orde maken
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#563
|
||||
|
||||
Na wat slijpen, buigen, boren en vooral Slaan, past ook de linker koker er netjes in. Ik ben eindelijk bijna rond.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#564
|
|||
|
|||
IK moet zegge,
Retestrak dit... Dit kevertje gaat er strakker uitzien als dat ze affabriek komen.. Ik moet zeggen dat er een hoop mensen zijn die echt zaken van jou kunnen leren.. (waaronder ikzelf) heb besloten om een aantal dingen die ik heb gemaakt over te doen want ik denk als ik jou onder mijn kever heb liggen dan komt er godsgeklaag onder die auto vandaan... Dus bij deze er wordt aan gewerkt
__________________
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like |
#565
|
||||
|
||||
Quote:
Iedereen werkt volgens zijn eigen standaard, als jij er zelf tevreden over bent is het goed. Je bent toch met deze hobby begonnen omdat je het zelf leuk vind, niet om te kijken wat anderen er van vinden. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#566
|
|||
|
|||
Nou, tot op zeker hoogte ok..
Maar het voordeel van kijken naar een project als dit is toch wel dat er sommige zaken (in mijn geval dan) die toch ff over moeten.. is alleen maar positief
__________________
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like |
#567
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel het ook alleen maar positief. Natuurlijk moet en mag je naar anderen kijken om zo ideën op te doen. ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet bang moet zijn dat anderen je werk afkeuren. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#568
|
||||
|
||||
Behoorlijk wat gedaan vandaag. Fototoestel vergeten
Nadat ik vorige week de firewall/schutbord op zijn plaats had gehecht, had ik vanmorgen besloten dat het er toch maar weer uit moest. De linkerkoker staak aan de voorkant iets te ver door, hierdoor zat het schutbord niet naar mijn zin. Toen het schutbord er weer uitgeslepen was heb ik de slijptol in de koker gezet, en nadat ik er een stuk tussenuit geslepen had heb ik het eindstuk weer op de koker gelast. Na wat passen en kloppen zit het schutbord netjes op zijn plaats en heb ik het raam (koker links, crossmembers, koker rechts en schutbord) helamaal afgelast. Nu ben ik bezig met de koker restanten aan de linkerkant uit de koets te boren en slijpen. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#569
|
|||
|
|||
Waar blijve die foto's Jonguh!!
Succes ermee, luptie al?
__________________
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like |
#570
|
||||
|
||||
Quote:
EEEHJ, rustig oan verrekte mongol OK dan. Hij staat er netjes bij De kokers zitten rondom vast. Ook LA was de onderkant natuurlijk slecht, na wat slijpen kwam ik oud beunwerk tegen. Onder het oude plaatwerk zat oud plaatwerk, en dat oude plaatwerk was ooit, ipv. lassen, met een plaatje en boutjes/moertjes gerepareerd. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 01-12-2010 at 21:11. |
#571
|
||||
|
||||
blijft een mooi topic dit!
|
#572
|
|||
|
|||
Beter oplettuh jonguh!!
Zulk soort reparaties bennik ook tegengekomen ja.. Had er ook eentje met een krant uit '78 in de hoek gepropt, hoop plamuur aan de buitenkant en het oogt weer netjes... mooi werk... Ga zo door!!
__________________
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like |
#573
|
||||
|
||||
Zoooo hard gewerkt :oops:
Raakvlakken van de koets en kokers netjes gemaakt, en de koets laten zakken. Helaas moet er links en rechts wel aan de koets getrokken worden om hem passend te krijgen Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#574
|
||||
|
||||
Nice! Ik kom morgen even langs, moet toch nog iets bij Ron kopen
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#575
|
||||
|
||||
Quote:
Was weer leuk ff een praatje te maken.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#576
|
||||
|
||||
Vandaag eerst het nieuw aangeschafte repro deel eens op zijn plaats gehouden (deel is voor model tot 8/64).
Zij aanzicht laat zien dat het paneel op de goede hoogte zit en lijkt redelijk te passen. Maar kijk nu eens nnar de hoogte van het deurslot bevestiging het paneel zit nog steeds op de juiste hoogte. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#577
|
||||
|
||||
Na het passen van het paneel, met lood in de schoenen aan het richten van de koets begonnen.
Dit is echt geen leuk werk. Als ik het een en ander aan de achterkant op maat en waterpas heb, dan gaat er ergens ander wel weer iets behoorlijk mis Maar uiteindelijk begonnen de koets met parkers vast te zetten en met spanbanden te tillen en omtrekken, ik moet zeggen dat het nog niet tegenvalt. wanneer alles past, een richeltje kit over de schroefkopjes en geen kraai die er naar haant Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#578
|
||||
|
||||
Hee Paulus,
ik lees dat je toch nog een eind in de goede richting bent gekomen. Ik kon je helaas niet voorzien van nuttige tips, dus daarom heb ik je maar alleen gelaten om de chaos in je hersenpan te organiseren richting een oplossing. ( en normaal gesproken kraam ik vaak nogal ongezouten, niet onderbouwde maar toch grappige onzin uit, maar had zo het idee dat je daar op dat moment niet op zat te wachten. ) Gr, Rob
__________________
Only the Titanic lies lower |
#579
|
||||
|
||||
Quote:
Onzin praat is altijd welkom Rob, volgende keer dus gewoon je onbelangrijke, nergens op gebasseerde, waardeloze mening geven Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#580
|
||||
|
||||
Vandaag haalde P zijn vergnugen elders; Demolition van de Shack! geen Ovali vorderingen. Gegroet!
|