|
||||
|
||||
Onderdelen golf mk3 gezocht
Er heeft vorige week iemand mijn auto behoorlijk vernield en heeft ingebroken in m'n autotje, dat tesamen met de schade die er al was, ben ik nu maar eens opzoek naar onderdelen om de auto weer inorde te maken, liefst voor niet teveel centen..ik ben ook maar student die toevallig van volkswagens houd betreft deze onderdelen;
-standaard CL voorbumper +onderlip (cl of vr6) zonder scheuren of gebroken punten! huidige is een scheur in getrapt -voorscherm rechts (vierkant knipperlichtgat) roestvrij! beetje vliegroest mag, als het maar niet krokant is, kleur maakt niet uit. -pass. deur voor een 3-deurs, kleur maakt niet uit, als de deur maar niet krokant is! compleetheid maakt niet uit, binnenwerk van de huidige komt er toch in. -zwarte hoedenplank; niet doorgezakt -achteruit rij schakelaar -einddemper (sport of standaard.. als ie maar goed is) -complete slotenset, of eventueel een slotcilinder met sleutel voor de bestuurdersdeur. huidige is namelijk geforceerd. gegevens van de auto; motorcode ADZ, 90pk 1800cc dus kleur; LR5V fjord blue Hoop dat jullie me kunnen helpen om m'n auto er weer netjes uit te laten zien! gr. Richard |
|
||||
|
||||
van waar ben je want heb heel wat liggen voor een golf 3
|
|
||||
|
||||
Ik woon in Groningen, bovenin Nederland.
|