|
||||
|
||||
Zo, weinig gedaan met oud en nieuw, dus vandaag (02-01) maar even wezen klussen
Dynamo in de koelkap geplaatst, koelkap gemonteerd, alles vastgezet, paar kleine dingetjes hier en daar.........weer een leuk middagje werk !! Begint weer op een blokje te lijken (voordat ik vragen krijg waar die 5 rondjes voor zijn........daar gaan straks de bougiekabels doorheen )
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 02-01-2005 at 16:54. |
|
||||
|
||||
Wat voor carburateurs komen erop dan? Enneuh, verder electrische benzinepomp? Uitlaat dik en dubbel door de originele uitlaat uitsparingen een id? Lijkt al heel wat met Tatjana op de achtergrond!
|
|||
|
|||
super leuk gevonden zo met die primer en blanke lak Top!
|
||||
|
||||
Quote:
Is een setje 34mm solex carburateurs ! Planning is een electrische benzinepomp, omdat ik het blok zo glad mogenlijk wil hebben, maar misschien dat ik toch de pomp terug zet. Uitlaat komt gewoon een dikke ANSA demper naar links, en voor de meetings een blingbling stinger recht naar achteren (GEEN TRECHTER !!)
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx ! Valt me zelf achteraf 100% mee qua kleur en glans
|
||||
|
||||
Blokkie is top, als de kubel zelf er ook zo goed uit komt te zien dan krijgt ie van
mij een 10+!! Kleur was ff wennen maar ik moet zeggen dat het iig heel apart is en als je eraan gewend bent ook heel mooi! |
|
||||
|
||||
Thnx bien !
Kleurtje geel zal best leuk passen bij het grijs van de koets Moet een beetje deze kleur worden Reken maar dat ie vet wordt !!
|
||||
|
||||
Een beetje blauwachtig grijs / grijsachtig blauw :p . Wel erg stoer :biggrin:
|
||||
|
||||
Dat grijs van die Kever was zeker erg mooi.
had ik ook al naar staan kijken.
|
||||
|
||||
Vandaag weer wat gedaan
Niet veel, maar het wordt nog wel wat.....ooit ! Gasstangenstelsel en gepolijste ontsteking er op !
|
||||
|
||||
Zoals je zegt: Het wordt wel wat!
Ga je dit blokje ook bij VR laten afstellen? Wanneer denk je dat hij gestart kan gaan worden?
|
||||
|
||||
1/2 februari moet het blok wel lopen !!
Alleen de bougie kabels nog en dan is tie af ! Ga eerst ff zelf een beetje kloten aan de afstelling, carbs zijn heel simpel. Lukt het niet dat ff met het blok naar VR idd.
|
||||
|
||||
Polijsten
Thuis maar eens begonnen met het polijsten van de velgen!
Zie hier het voor en na Ben nu met 600 aan het schuren, ben er dus nog lang niet Maar...........ik heb de tijd, kubel staat geplanned voor Budel 2006, dus dit is een leuk klussie voor in de winter !!
|
||||
|
||||
Zo ziet er goed uit! Ik heb 1 erg beschadigde velg... daar nog een tip voor, leon? Velg was al beschadigd toen ik de auto kocht. (mijn vader heeft een te hoge stoeprand over het hoofd gezien) dom dom dom
|
|
||||
|
||||
Quote:
Das lekker Schuren zou ik zeggen, of de rand af laten draaien als dat mogelijk is !
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien het juiste moment om eens te shoppen voor andere velgen! @ Leon: Nimbusgrau van de Audi TT dus een ID?
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 25-01-2005 at 22:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Peter de polijst pimp voor al uw wensen @ Leon: ziet er goed uit, maar ik ben blij dat ik niet die cookies hoef te schuren...damn wat een karwei!
|
||||
|
||||
hmmm... schuren heeft mijn vader al gedaan... is er niet beter op geworden. Rand laten draaien... geen idee of dat kan... zo technisch ben ik niet hoor! Ik klus wel zelf... maar dan moet een ander wel vertellen wat ik moet doen...haha... vrouwen... Ik denk dat er niets anders op zit dan een nieuwe velg te kopen... Ik wil namelijk geen andere velgen, vind deze wel heel mooi! Heb helaas nog steeds geen beter foto van mijn polo...
Last edited by danielle : 25-01-2005 at 22:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
ehhhhh, zoiets moet het wel worden ja Maar dan wel zijdeglans, wil geen glimmende kubel ! enige dat moet glimmen zijn de wielen en de spiegels (en ik zelf als ik er in rondrij natuurlijk )
|
||||
|
||||
Quote:
G.I. Bob is ook al met een velg bezig ! Tis idd klotewerk, maar wat ik zeg............ik heb de tijd ! Je bent toch gauw 100 euro een velg kwijt als je het uitbesteed ben ik bang