|
||||
|
||||
Ik wil graag 1e optie!!
Geef je 500 en kom hem gelijk halen...volgend weekend..ok?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
@ alle geintresseerden
Zo goed als verkocht, moet alleen nog opgehaald worden. Niels gefelici met je verjaardag morgen en met de luup @ <--shrek Niet lullig bedoelt maar wat ben jij vol gas man Gaat mij er niet om of hij vorige maand, gisteren, morgen of volgende week weg is, ik doet het gewoon netjes op volgorde van aanmelding. Die duuzend euro die komt er wel, is het gisteren, morgen of volgende week dat maakt mij ook niet uit Heb daar geen haast mee. Sta persoonlijk niet te springen om zo snel mogelijk me zakken te vullen, de duuzend euro gaat toch naar me vrouwke, is weer een leuk extra centje voor haar Alleen hoop ik dan niet dat ik mee moet shoppen Als ik zo snel mogelijk en zoveel mogelijk euros zou willen verdienen, had ik nu waarschijnlijk een blonde pruik op, tennisballen in me bh en een opgerekte aars
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Als ik zo snel mogelijk en zoveel mogelijk euros zou willen verdienen,
had ik nu waarschijnlijk een blonde pruik op, tennisballen in me bh en een opgerekte aars haha goed stukje tekst! Heb de autoambulance geregeld en geld ligt klaar! Goed weekend. |
|
||||
|
||||
Als ik snel geld wil verdienen pleeg ik wel een overval....
|
||||
|
||||
Quote:
dat scheelt wel veel uierzalf yep strategie bijgesteld, ipv blonde pruik een bivakmuts en overvallen plegen of ramkraken zetten, deed me collega ook bij stavoren met de speno slijptrein alleen dan zou ik een trein door de rabobank gooien @ niels , komt goed, geniet van de dag morgen
|
|||
|
|||
hahahah niels is vanavond al verrast! een groot doek met tekst er op en een grote vw vlag in zijn tuin. voor zijn 25ste verjaardag. 2 jaar geleden deden ze het zelfde bij mij! had een halve golf1 in de tuin staan
zal volgende week de luup wel zien verschijnen in onze loods. |
|
||||
|
||||
altijd gaaf om zo door de verrast te worden ! ik ben ooit wel eens verrast toen ik 30 werd met een neongroen 30 op me matzwarte motorkap, stonds zelfs aan het begin van de straat in het wit 30 maar dat staat er nu nog (icm met een bord) Wil jullie niet op ideeen brengen voor over een paar jaar greeeetz
|
|||
|
|||
nee denk het niet!!!!!! we hebben een vrienden groep van bijna 30 man, niels was 1 van de laatste die 25 werd dus zijn we er eindelijk vanaf. een berg werk elke keer, oude auto wrakken ergens heen brengen enzo en hele zooi. tis namlijk zo iedereen doet wel iets met auto s , of het is rodeo, banger, auto cross. of zoals niels en ik doen snelle vwtjes bouwen.
|
|
||||
|
||||
avond! kan hier een op?
|
|
||||
|
||||
bijna, morgen middag mag ie op slot
|
||||
|
||||
gooit hem maar dicht hoor
opgeladen en verkocht @ niels; succes er mee, maak er wat moois van