#21
|
||||
|
||||
heeft die netjes gedaan, je moet maar een hobby hebben
ik zie me dat zelf niet snel doen haha
__________________
Air cooled: - Type 3 Squareback 1974 Water cooled: - Jetta mk1 1.6td 1981 - Vento 1.6 1994 |
#22
|
||||
|
||||
Reviverven noemen ze dit toch ??
Orgineel zwart plastic VW kappen zwart spuiten .. gaat ook vast jarenlang blijven zitten
__________________
Alain Quote:
|
#23
|
|||
|
|||
Respect hoor!
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
En een klein klusje ook als je ze niet nieuw meer kan vinden want effe met de staalborstel of een schuurpapiertje doet echt WONDEREN Verder is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet gelukt ! Een een keer wat anders dan het gecleande... Maarrrrrrrrr.... Als ik zou mogen kiezen zou ik niet weten wat ik mooier vind. Een gecleande motor met goud, chroom, dikke webers etc, of dit ? Dit is in ieder geval origineler. |
#25
|
||||
|
||||
Quote:
waar dan? die distributiekappen zijn van blik wel leuk speelgoed zo'n verzinksetje |
#26
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht m'n TDi motor, deze zijn inderdaad van ijzâh. Quote:
Mooi hoor, maar de koolborstel en de lagers dan .. zijn die nu ook vervangen nu de buitenkant een mooi kleurtje en een nieuwe sticker heeft ?? Een mooie buitenkant (van de binnenkant van de motorruimte) wil nog geen betrouwbare auto garanderen.
__________________
Alain Quote:
|
#27
|
||||
|
||||
hoevaak heb je nou een radiatorfan kapot?
het blok was wel compleet gereviseerd Last edited by Marcski : 22-10-2010 at 13:50. |
#28
|
||||
|
||||
Quote:
Ehhh, ik heb bij de Jetta en 2x met een Polo een keer een kapotte fan gehad. Blok kan wel gereviseerd zijn, maar een startmotor die wordt gedemonteerd, geverft en weer gemonteerd is -in mijn ogen- niet de manier. En nog eens wat, het motortje van de radiatorfan was toch gewoon met een verzinkte buitenkant, toch geen gespoten ??
__________________
Alain Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
Ik snap het even niet, als een onderdeel nog prima werkt en hij word voor het oog van een likje verf voorzien dan is daar toch niets mis mee?
Voor mij geld nog altijd het credo, ''if it ain't broke, don't fix it''
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#30
|
||||
|
||||
net als de waterpomp, misschien was hij wel redelijk nieuw..
ik vind het nitpicking en heb gewoon waardering voor de hoeveelheid werk die hij erin heeft gestopt |
#31
|
||||
|
||||
Het zal wel komen doordat ik met meerdere projecten tegelijk bezig ben.
Als iets goed is blijf ik er vanaf, als het stuk is vervang ik het door een nieuw onderdeel, maar om elk onderdeel te gaan demonteren, schuren, gronden, schuren, spuiten, polijsten, verzinken, blanke lak spuiten gaat mij ietwat ver. Tuurlijk is het een motorruimte waar niks op aan te merken is, maar om het nou mooier te maken dan het de fabriek ooit verlaten heeft ... nee, das niet mijn bakje thee. Ik vind (!!) het een beetje overdone.
__________________
Alain Quote:
Last edited by Area51 : 22-10-2010 at 15:05. |
#32
|
||||
|
||||
ik zou het ook nooit zo doen, maar zou ook niet zo snel vraagtekens zetten bij bepaalde keuzes die hij gemaakt heeft. Aan de aandacht die hij er aan besteed heeft zou je kunnen aflezen dat hij die keuzes namelijk bewust heeft gemaakt
|