|
|||
|
|||
supergaaf project
en heel erg netjes laswerk mvg
|
||||
|
||||
tnx vwgolfmk2vw
zaterdag hebben we nog wat verder gedaan aan het dak. alles mooi afgewerkt en dan in de spuitplamuur gezet. Dat blijft nu zo staan tot alles klaar is en we kunnen gaan schuren om grondverf te zetten. Ondertussen zal ik tussendoor ook nog een paar keer de infrarrood op het dak zetten zodat alles zich goed kan zetten. Ik heb dit al bij elke stap tussendoor ook gedaan, dus in principe zou er niet veel meer mogen aftekenen als hij in de zon komt de eerste keer. Gisterenavond hebben we de ruiten er dan ook uitgesneden. Makkelijker om aan de te werken en niet steeds te moeten opletten en alles afplakken als je iets doet en dan kan ik in 1 hap ook het kleine beetje roest wegwerken dat zich aan de rand van de ruit aan het vormen was. |
|
||||
|
||||
Dit weekend is de roest weg gewerkt, tankklep dicht gelast en relocated
Nu dringend op zoek naar een set 8x18 et35 5x100 zodat ik er banden kan optrekken en we hem even op de grond kunnen zetten zodat ik kan kijken wat ik moet aanpassen om hem mooi recht te houden. Als ik die niet heb kan ik momenteel niet veel meer doen. |
|
||||
|
||||
heb je het dak gelast of alleen geplamuurd?
Ziet er allemaal leuk uit! |
|
||||
|
||||
niks gelast, klein beetje plamuur
|
|
||||
|
||||
En wat hebben ze vrijdag geleverd?
Mijn bandjes En nog vroeger dan dat ze gezegd hadden want normaal was de levering voorzien voor 4 november Vrijdag avond ze op de set 18ers gelegd en ze onder de corrado gezet. Hij ligt momenteel nog 4 cm van de grond met het subframe. Dus ik kan nog een 1.5 a 2 cm zakken voor ik met de carter op de grond kom. Zoeken hoe we zover nog kunnen zakken :p Last edited by KustomCreations : 31-10-2010 at 19:24. |
|
|||
|
|||
mooi bezig doe zo verder
groeten johan |
|
||||
|
||||
Eindelijk ligt hij zoals ik hem wil hebben:
volgende probleem nu; mijn krik krijg ik er niemeer onderuit, k ga dus een extra lage moeten kopen ) |
|
||||
|
||||
Quote:
ben je niet doodsbenauwd dat met het torderen van de carroserie alles knapt dan?
|
||||
|
||||
vertrouw koen zijn werk daar maar op dat dat goed zit gerben
|
||||
|
||||
Quote:
dan heb ik niets gezegd
|
||||
|
||||
Zaterdag avond nog eens goed doorgedaan en hij ligt vooraan zoals ik hem wil hebben.
|
|
||||
|
||||
Ligt hij nu gewoon met de lip op de grond? het is namelijk niet goed te zien met de tekst er voor. Ik vind het in ieder geval voor zover ik kan zien wel erg gaaf!
|
||||
|
||||
Rekening gehouden met het gewicht van de motor wat er nog bij komt ?
|
||||
|
||||
nee ligt niet met de lip op de grond, 1cm is er nog tussen.
Kan zijn dat er nog een smalle lip op komt, die vind ik mooier. Moet ik bekijken als ik de dorpels en achterbumper ga verlangen zodat de wagen rondom gelijk is. Bij een corrado is er altijd een extreem verschil tussen de voorbumper en de rest van de body, dat wil ik weg hebben. Eerst maar eens metalen zijlijsten laten plooien. ronaroot: Gewicht motor speelt geen rol, op deze hoogte worden de bumpstops geplaatst dat hij niet verder meer kan zakken. En mocht hij theoretisch verder zakken, dan zit hij binnnen in de wielkasten op het ijzer en de carterpan ligt op deze hoogte ook al op de grond. Last edited by KustomCreations : 15-11-2010 at 08:51. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan kun je er net zo goed een stalen pijp tussen maken met een rubbertje, als je hem toch OP de bumpstops legt... Scheelt je een dure schroefset (maar eigenlijk zou ik het gewoon in 1x goed doen als ik jou was ) |
|
||||
|
||||
Komt airride op
Banden zo ver in de kassen is ook niet mogelijk om er nog met te draaien |
|
|||
|
|||
Nee precies
Goed bezig dan |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat had ik wel verwacht Wat mijn vraag betreft was meer omdat je het erover had dat hij nu "perfect" lag. Als de motor erbij komt ligt die natuurlijk niet meer zo, maar inderdaad met bumpstops komt het goed. Mooi project, met zo te merken een hoog niveau kwa details
|
||||
|
||||
mooi!
Echt leuk project,zeg ...en ook netjes gedaan allemaal
Wat zijn nu de ET-maten van de 18"velgen en de maten van de banden? Ik begrijp alleen niet helemaal dat afslijpen van de wielkast-rand achter; komt die terug of las je er een breder spatbord op, of wat? D'n Belgen gaan altijd 'n stukske extremer, prachtig vin'ik dat!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 26-12-2010 at 21:20. |