Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-10-2010, 17:52
Rey_Mysterio Rey_Mysterio is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 5
Exclamation Groot raadsel?

Hallo

Ik heb een Golf 2 1.3i KAT . Maar zit met een GROOT probleem

Stationair loopt hij goed maar als ik gas geef valt hij uit.

Hij heeft 2 weken geleden een grote beurt gehad.

Vervangen dingen.
* oliefilter
* olie
* bougies
* luchtfilter (open)

Gewoon het standaard pakket dus.

Iemand enig idee hoe ik mijn trouwe vriend kan redden??
Reply With Quote
  #2  
Old 05-10-2010, 17:55
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,027
Default

misschien je standard luchtfilter er even opzetten en kijken of het nu opgelost is? Kans lijkt mij groot dat het daaraan ligt.
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs
1999 Transporter 2.5TDI
Reply With Quote
  #3  
Old 05-10-2010, 18:11
koenjanssen's Avatar
koenjanssen koenjanssen is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 355
Default

zal wel te veel lucht krijgen ja...
__________________
Op naar de volgende dub inn!

www.vwteamarnhem.com

www.arnhemdubinn.nl

Jetta GL 1988 verkocht....
Reply With Quote
  #4  
Old 05-10-2010, 18:17
Rey_Mysterio Rey_Mysterio is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 5
Default

Ik heb er 2 weken meegereden met die openluchtfilter en hij liep goed
Reply With Quote
  #5  
Old 05-10-2010, 18:34
monark's Avatar
monark monark is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,312
Default

verdeelkap rotor? bougikabels? benzinefilter het hele pakket maar langslopen dan kom jet het vanzelf tegen
Reply With Quote
  #6  
Old 05-10-2010, 18:39
JohanV JohanV is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 414
Default

Even controleren op luchtlekken in het hele aanzuiggedeelte. En kijk ook eens of de klep van je luchthoeveelheidsmeter normaal en soepel kan bewegen, en weer netjes terugveert. Of de stekker/bedrading van de LHM is misschien gaar?
Reply With Quote
  #7  
Old 05-10-2010, 19:01
Rey_Mysterio Rey_Mysterio is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 5
Default

Luchtmassameter (nieuw €200,-) werkt perfect en geen lekken.
Kheb tip gekregen van monteur dat het aan tempratuur sensor kan liggen.

Kheb standaard luchtfilter er nu op maar er veranderd niets.

Last edited by Rey_Mysterio : 05-10-2010 at 19:03.
Reply With Quote
  #8  
Old 05-10-2010, 19:06
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,129
Default

niet toevallig de katalysator dicht zitten?
Reply With Quote
  #9  
Old 05-10-2010, 19:13
Rey_Mysterio Rey_Mysterio is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 5
Default

nope
Reply With Quote
  #10  
Old 05-10-2010, 22:56
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

even accupolen eraf, ecu naar standaardwaarden.
daar mee beginnen (open luchtfilter)
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
Reply With Quote
  #11  
Old 06-10-2010, 19:22
Rey_Mysterio Rey_Mysterio is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 5
Default

Allemaal al gedaan en niets helpt.
Ik denk dat het €50,- incasseren is op de sloop
Reply With Quote
  #12  
Old 06-10-2010, 19:37
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
Default

zo snel?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
Reply With Quote
  #13  
Old 06-10-2010, 21:43
gooigolf's Avatar
gooigolf gooigolf is offline
Forum junkie
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,830
Default re

Quote:
Originally Posted by Rey_Mysterio
Allemaal al gedaan en niets helpt.
Ik denk dat het €50,- incasseren is op de sloop

hallo ..

de benz pomp die gecontroleerd ..

onstekings module etcc slopen is ook zonde toch .

vrgr gooigolf
Reply With Quote
  #14  
Old 07-10-2010, 08:05
JohanV JohanV is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 414
Default

Quote:
Originally Posted by Rey_Mysterio
Allemaal al gedaan en niets helpt.
Ik denk dat het €50,- incasseren is op de sloop

Als je zo begint... waarom vraag je het dan nog?
Wat heb je tot nu toe precies getest en vooral hoe? Je moet gewoon alles systematisch langs lopen, een NZ geeft het echt niet zomaar op.

Werkt je vacuumvervroeger op de stroomverdeler nog wel? Carterontluchting al bekeken? Brandstofdruk bekeken?

Is er behalve het luchtfilter nog iets niet standaard?
Reply With Quote
  #15  
Old 07-10-2010, 08:22
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,815
Default

Damn dat is gauw opgeven ja
__________________
Built NOT Fucking Bought
Reply With Quote
  #16  
Old 07-10-2010, 11:34
JohanV JohanV is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 414
Default

Voor die 50 euro wil ik hem ook wel even nakijken hoor! Als hij dan toch de deur uit moet...
Reply With Quote
  #17  
Old 07-10-2010, 18:41
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Quote:
Originally Posted by Rey_Mysterio
Allemaal al gedaan en niets helpt.
Ik denk dat het €50,- incasseren is op de sloop

Geef ik er ook wel voor
Brandstoffilter,lmm. stekker van de lmm
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum