![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste prijs voor een corrado,(persoonijk zou ik er wat anders voor halen)
maar Zo vind je ze bijna niet meer,bijna nieuwe corrado zo te zien op de foto's wel een heel mooi/net ding! en volgens mij een natte droom voor de echte Corrado liefhebber ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ielllll...een nieuw type kenteken!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja ik zal de lader wel willen hebben
hier wordt altijd gezegd een corrado is alleen goed voor de lader en een sirocco alleen voor de inlaat .....
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daar rijdt hij niks minder om Floris! ![]() Helaas zijn zulke auto gewoonweg in NL niet te vinden, anders was hij denk 5000 euro ´meer´ waard geweest! ![]()
|
|||
|
|||
![]() ben het er wel mee eens. die te nieuwe kentekens breekt de look van de oude type's auto's echt af. zonde . maar wel een hele nette corr zo te zien
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat nieuwe kenteken zou mij jeuken! Net als wat gti'er ook zegt,zulk soort auto's zijn in NL gewoon niet te vinden!Dus moet je ze uit het buitenland (meestal DLD) halen en invoeren. en dan heb je er nu eenmaal een nieuw kenteken op zitten,maar nog liever dat dan een 1,2,of zelfs 3-tje op je kenteken,omdat de vorige eigenaar z'n papieren kwijt geraakt is
![]() ![]() En nogmaals,ik ben geen corrado fan,maar zo op de foto lijkt dit een hele mooie/orginele/nette en onverprutste Corrado. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() terpstra is wel een liefhebber.. aardige kerel ook
|
|||
|
|||
![]() tja ieder zijn mening. ik wil geen oudere auto met de nieuwste kenteken volgorde
![]() maar zekers een mooie corrado dat wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind nieuwe auto's met oude kentekens eerlijk gezegd een stukje irritanter .. al die omkat-praktijken ![]() Mooie Corrie, maar wat een centen zeg. Echt voor de echte liefhebber. Jens |
|
||||
|
||||
![]() Hej das hier vlakbij, rij 'k geregeld ff langs voor de mooie audi's
![]()