|
|||
|
|||
Quote:
heey dat wil ik wil je mij dan ff de foto met je email even via pb stuuren |
|
|||
|
|||
echt allen bedankt voor jullie komst
en jullie geduld om naar mijn geouwehoer te luisteren bij de prijs uitreiking |
|
||||
|
||||
Ik wilde eigenlijk even een blusser legen ......
|
|
|||
|
|||
iemand filmpjes/info over deze?
|
||||
|
||||
Rete snel ding op Ethanol met ze schatten 800pk die gebruikt wordt voor Drag races.
Draait 10.000 toeren/min., de turbo weegt 16,5 kg en verder, tja ziek gewoon! |
|
||||
|
||||
Gemeten op de bank met 632pk (of iets rond die koers) met spindende wielen (ja op de rollerbank )
vandaar de geschatte waarde van over de 800pk.. auto van Hulsen Turbo Tuning.. zit hier in Veghel
|
||||
|
||||
Quote:
Filmpjes heb ik niet..een paar foto's wel...
|
||||
|
||||
Quote:
deed ook mee tijdens ddd maar tractie was ver te zoeken maw kwam niet vooruit
|
||||
|
||||
Ja ik ving wel het een en ander op dat het nog niet helemaal gaat zoals het zou moeten, maar hij zat nu al in de 11 seconden.
Ben benieuwd wat het gaat worden als hij gaat zoals hij zou moeten gaan, ding klapte wel als de ziekte toen hij ff gas gaf.
|
|||
|
|||
volgens mij zijn er wel wat filmpjes te vinden op www.hulsenturbotuning.nl
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Toffe dag gehad veel met me boi Ralfke en z'n standje geholpen, het weer zat lekker mee en veel bekenden gesproken.
Podium was idd lachen! Aan het eind nog een prijsje meegenomen en tot 2 keer toe verplicht met die lange bruine lassie op de foto, die hadden ze van mij thuis mogen laten ...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Geweldig gewoon, die schrikreactie van dat jochie aan de linkerkant |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Thanx voor de pics chris en tobias
|
|
||||
|
||||
die eerste pic is geweldig Opper...
en dat hulsen ding.. wtf... gewoon op kenteken nog..
|
||||
|
||||
die blauwe Bora variant is ook stoer trouwens.
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi hè, ik had mijn vader weer eens mee genomen ik geloof en denk dat hij toch maar weer (ja vroeger had hij ook al een T2a op Webers die 's winters 1op2 reed haha) T2 gaat zoeken. @ Lennart en Peter, thanks |
|
||||
|
||||
@ Crosne, bedankt voor de gemaakte foto's
Alleen interieur foto's niet gelukt ? (ik had nog wel zo netjes het flesje weggehaald ) En leuk om je even gesproken te hebben