|
||||
|
||||
Bij deze mijn originele Pon geleverde Plus GTI:
Dit jaar, door tijdgebrek en het pleurisweer van de laatste 2 maanden, in totaal maar 6!km mee gereden, echt balen
Golf 1 GTI 1.8 8V (DX) 1983 Zwart Golf 2 GTI 1.8 16V (KR) 1986 Oakgroen Golf 3 GL 2.0 8V (AGG) 1997 zilvergrijs 'parttime Daily' Seat Ibiza 2 (6K1) GTI 2.0 8V (2E) 1997 rood 'parttime Daily' Last edited by Golf1Fan : 26-09-2010 at 23:25. |
|
|||
|
|||
Hier de mijne nog eens, een originele GTI uit 1984.
|
|
||||
|
||||
lekker orgineel allemaal
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
kijk zo hoort het maar volgens mij heeft die bestuurder nog geen rijbewijs |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij wel 1 dan??? |
|
|||
|
|||
Quote:
iedereen voegt zijn eigen "meerwaarde" toe, dat gezever altijd over "orgineel" mijne volledig niet orginele GTI mk1 uut '80 (en nee ik doe niet aan kentekens) |
|
||||
|
||||
Quote:
je bedoeld of ik een golf 1 heb? |
|
|||
|
|||
Quote:
Een originele ja. Maar dan echt origineel. |
|
|||
|
|||
Quote:
Waar nog nooit aan gelast, gespoten, onderdelen gewisseld (behalve dan de slijtdelen als remmen/koppeling, filters, banden) e.d. is !!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat verklaart ook je naam "Sjeesbeest" dan wil je natuurlijk niet bekend worden
|
|||
|
|||
Quote:
Hehe Vind die maar eens. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nope, maar mijn huis woont dichterbij jou dan je denkt afgelopen zondag nog door je woonplaats heen gereden opweg naar Stoeve Quote:
ik bedoel maar, das volgens mij 1 op 1000 (of nog meer) |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij zelf niet een zwarte MK1 GTI met een Golf 2 16V motor erin??? |
|
||||
|
||||
Quote:
kijk dat maak jij er dan weer van als je een orgineel golfje hebt en je wilt hem behouden zul je er toch echt wel wat aan moeten doen kwa laswerk onderdelen vervangen tenzij jij graag met bv verrotte wielkasten kapote bumpers oude rubbers enz wil rondrijden en dan lekker over 10jaar naar de sloop toe brengen maar ik vind orgineel is niet je achterklep glad maken deurgrepen strak maken donkere lichten erin gooien rolkooi erin gooien pipo de clown kleur erop dikke boem kist erin enz natuurlijk moet je doen wat je zelf mooi vindt maar dat ligt wel even wat verder weg van orgineel |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat heb je goed gelezen heb je ook verder gelezen want daar wordt ook wat aan gedaan |
|
|||
|
|||
Quote:
jazeker. je bent goed bezig, maar daar gaat het niet om. Je geeft hier commentaar dat men de golfjes 1 maar ombouwt en dat het zonde is om ze niet origineel te houden. En zelf heb je een mk1 gti met een golf 2 16V motor Ik had van jouw dan wel anders verwacht |
|
|||
|
|||
je moet toch ook denken aan je eigen veiligheid, dus tja ...... rolkooi en remmerij is toch erg belangrijk als je over de duitse snelwegen je hobby uitlaat
en wat is een pipo de clown kleur (neem aan dat je mijn kleur bedoeld)?...... de mijne is in een orginele volkswagen kleur gespoten. Dus ik heb een orginele golf mk1 gti met hier en daar wat kleine uiterlijke aanpassingen en onder de kap en het interieur meerder aanpassingen. Dus meneer ga lekker verder spelen |
|
||||
|
||||
Quote:
het topic luide orgineele gti en dat zie ik hier gewoon niet en nogmaals die 16v wordt vervangen door een dx @sjeesbeest ik doelde niet op jou kleur |
|
||||
|
||||
De mijne
|