|
|||
|
|||
thermoschakelaar standen (KR motor)
Ik heb op mijn KR motor een thermoschakelaar met 2 standen (3 polig) en ik zie dat mijn kabelboom wel een 3 polige stekker heeft maar er zijn maar ik zie maar 2 draadjes en pin 3 is dan ook leeg..
Is dit normaal bij een Golf KR uit 1987? Want als mijn FAN aanslaat gaat hij meteen volle toeren. En is het mogelijk nog een extra stand bij te plaatsen dus de 3de pin aan te sluiten..zoja waar komt de kabel in de kabelboom dan precies? |
|
|||
|
|||
In de motorruimte zitten meestal extra stekkers voor opties, zoals hoogte verstelbare koplampen, of voor sproeiertjes op je koplampen of mistlampen.
Ik heb bij mn 8v gti EV ook maar 2 pinnetjes op de thermoschakelaar dat is zover ik weet normaal. Grtz, Ramon |
|
|||
|
|||
Hmm ok maar is het bij een 16v normaal dat deze maar 1 stand heeft terwijl de sensor er 2 heeft?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoeveel van de gleufjes in de stekker van de fan zitten er ? Als er daar maar 2 van de 3 in gebruik zijn dan heeft deze fan maar 2 standen. Het kan zijn dat iemand eens een keer de schakelaar heeft vervangen door een verkeerde ? |
|
|||
|
|||
De stekker heeft 3 sleufjes waarvan 2 in gebruik (2 draadjes op de kabelboom..) de sensor heeft 3 aansluitingen. Het kan inderdaad zijn dat iemand de verkeerde sensor gemonteerd heeft of dat er in de kabelboom is geknipt..
Wie weet welke sensor erin hoort? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal ff kijken momentje is het voor een KR ? Maakt eig niet veel uti denk ik |
|
|||
|
|||
191.959.481B is de thermoschakelaar 2 pins
N 0438083 is het nr voor de pakking die er om hoort Grtz, Ramon |