|
||||
|
||||
Koningklijk rijden
Wilt u Koninklijk rijden?
Wilt u in een mooie auto gezien worden? Wilt u dat iedereen naar u kijkt als u langs rijdt? Wilt u dat iedereen WOUW roept als u er bent? Wilt u dat u een speciale auto hebt waarvan er maar 1 inNL is? Wilt u dat iedereen zich afvraagt van wie deze auto is? Wilt u...... Wilt u...... Wilt u...... Dit is dit het antwoord op uw: wens, droom, vraag en wil... Ik kan wel uren praten over de auto. IK BEN ER ZEKER VAN. ALS U DEZE AUTO ZIET. BENT U VERKOCHT..!!!!! THE KING is de enige benoeming voor deze pracht kunst!!! hahahah http://link.marktplaats.nl/533426080 Die Recaro's cse zijn trouwens ook wel king. Zitten geweldig ( in een Audi ) |
|
||||
|
||||
ik vind van dit model [w126] de sec en sel,samen met de w201 190 16v en w124 500e de enige mooie mercedessen.dit is echt een bazenbak.....
|
||||
|
||||
vriend van me rijd deze met een v8 op gas, echt heerlijk cruizen. als je daar 200km mee rijdt ben je meer ontspannen dan een week vakantie.
|
|||
|
|||
Quote:
cool gezegd idd ik vind dat ook echt een lijperd die auto mvg |
|
|||
|
|||
echt een dikke pooier bak, ik vind het een gaaf ding!
|
||||
|
||||
De allure rond deze auto's is ( helaaaaas ) zo slecht.
Waarschijnlijk over een paar jaar niet meer als ze onbetaalbaar zijn geworden. |
|
||||
|
||||
Super gaaf zo'n sec
|
||||
|
||||
Leuk verhaal, ben niet zo van de Benzen (ja, een 190 EVO dan weer wel), maar dit is een echte pimp-machine !!
|
||||
|
||||
wat een slee,
vind t helemaal nix
|
|||
|
|||
mijn smaak is het niet, maar kan mij eigen best voorstellen dat er voor dit soort modellen best wel wat animo voor is!
|
||||
|
||||
Prachtig
|
||||
|
||||
Wat een heerlijke sloep
Zoiets zou ik wel een weekje willen rijden. |
|
||||
|
||||
Word er ook niet helemaal warm van.
Maar ja dat heb ik ook bijna bij geen enkele mercedes. Alleen de 300SL roadster of Gullwing dan van de jaren 60
|
|||
|
|||
Kon het niet laten |
|
|||
|
|||
Quote:
godverdomme wat een koningsbak
|
||||
|
||||
Nu een foto zonder gabber piet
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Die stoelen hebben bijna net zoveel knopjes als mijn afstandsbediening van de tv. Ik vind die grijze wel cool.
|
|||
|
|||
Blijven wel dikke bakken zeg..
|
|
|||
|
|||
Die prijs gaat hij er alleszins niet voor krijgen. Heb het altijd voor de SEC gehad en heb er zelf 2 gehad. De eerste helaas geaccidenteerd en de tweede uiteindelijk weg gedaan wegens te duur om mee te blijven rijden (aankoop huis). Vind de Lorinser uitvoering uiteindelijk ook lang niet zo klassevol maar dat is persoonlijke smaak. Verdict: mooi model, minder mooie uitvoering, te duur...
|