|
||||
|
||||
VW Golf 2, 1.0 1984. Nette Daily/NIEUWE APK
Te koop aangeboden.
Mijn originele keiharde golf 2 uit 1984 mat een 1050cc motor ( eerste reeks van golf 2 ) In originele staat met chrome bumpertjes Veel aan vervangen zoals: - Compleet nieuw origineel uitlaatsysteem - 4 nieuwe banden en lichtmetalen velgjes - Sachs drukgroep - Koni verlaagset - Sportvelgen & nieuwe banden - NIEUWE APK(sinds gisteren), DUS 1 jaar lang apk - Alle originele bonnetjes en keurkaarten aanwezig! - Zwart gespoten hood Pas 156012 km op de teller. Maar na anderhalf jaar rijplezier wordt het tijd voor een andere oldtimer. Rijdt zeer zuinig en alles is werkend. Verbruikt geen spatje olie en is roestvrij, zelfs op de meest voorkomende plekken totaal roestvrij. Bij interesse gelieve te mailen op thedutchbeast@live.nl / pm sturen Gaat weg i.v.m. aanschaf mercedes. Mag weg tegen elk leuk bod! Bij aankoop kunnen de stickers zonder probleem worden verwijderd! Originele lampjes ook aanwezig! Mvg, Dave Vraagprijs betreft minimaal 800
OEM Low&Slow MK2 <3! De enige echte TheDutchBeast, ja die ja ! Last edited by Ebut : 05-04-2013 at 12:05. |
|
||||
|
||||
Ik heb wel interesse voor 700 maar dan incl orginele achterlichten en een bus stickerverwijderaar.
|
|
||||
|
||||
Stickers haal ik eraf met de föhn.
Originele achterlichten kan ik zonder probleem voor je monteren! 700 vind ik echter iets te weinig aangezien ik al een serieus bod heb gehad van 800. Mvg, Dave!
|
||||
|
||||
Autotje is netjes opgeknapt en nieuwe lijstjes :
OEM Low&Slow MK2 <3! De enige echte TheDutchBeast, ja die ja ! Last edited by Ebut : 05-04-2013 at 12:02. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, posts die niks met de aan- of verkoop van genoemde auto te maken hebben worden verwijderd. Topic daarom even opgeruimd.
Je foto's zijn ook stuk, kan je dat even fixen? |
|
||||
|
||||
?
Volgens mij is deze wagen allang weg ... |
|
||||
|
||||
Topic is een jaar oud en Dave heeft ondertussen alweer een nieuwe Golf.
|
|
||||
|
||||
ahaaa dit was de japsyle
|
|
||||
|
||||
Dan zat ik blijkbaar niet op te letten, mijn excuses