![]() |
|
|||
|
|||
![]() Omdat ik minder kilometers ga rijden moet ik helaas mijn Bora te koop aanbieden. Het betreft een Bora Variant SE Highline TDI waarvan er in NL slechts 53 verkocht zijn.
Het is een zeer luxe, vlotte en zuinige wagen die er heel netjes uitziet. Zowel van binnen als van buiten is de auto goed onderhouden (mede door mijzelf). Elke 10.000 km heeft de auto een beurt gehad en is deze o.a. van dure olie voorzien. Kilometerstand is momenteel 259.XXX. Bij 250.000 is er groot onderhoud gepleegd. Het volgende is toen gebeurd: - Distributieriem - Versterkte waterpomp met meeropbrenst - Spanrollen - Multi-riem - Remmen rondom - Grote beurt - APK (geen adviespunten) Verder heb ik in de afgelopen 3 jaar veel zaken vervangen zoals draagarmrubbers, schokbrekers etc. Ook heb ik het interieur voorzien van origineel VW-carbon inleg (zeldzaam en duur!). Kortom: een auto waarop niet is bespaard en welke dus nog vele betrouwbare VW-kilometers meekan. Hij heeft ons nog nooit laten staan en heeft altijd een gemiddeld verbruik van 1:18 laten zien. Trekhaak heb ik er los bij, deze is er gemakkelijk onder te monteren. Er zitten ook winterbanden bij de auto op de originele 16” inch velgen. Voor foto's, zie: http://link.marktplaats.nl/555355709 Prijs: 3150euro.
Who controlls the controllers? Last edited by Fredz0r : 06-05-2012 at 00:03. |
|
|||
|
|||
![]() Prijsupdate en direct ook vaste prijs (omdat ik iets anders op het oog heb): 2500 !