![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor de roestauratie van mijn spijlbus maak ik gebruik van plaatwerk van paruzzi. Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik
![]() grt Ge[roestaure]ert www.indeachteruit.tk | roestauratie van een spijl 'dan doe je er maar een avond langer over' |
|
|||
|
|||
![]() Geert,
Ik sta bovenaan de pagina hoor. Je bent welkom. Sjef official Schofield dealer |
|
||||
|
||||
![]() Sjef, volgens mij zitten in je site nog her en der een foutje, kan natuurlijk ook mij comuter liggen hoor, ik heb de catolugus uitgeprint. dus we heben nog wel contact als we met de bus van tim beginnen.
groeten
|
|||
|
|||
![]() Klopt dit word de nieuwe site sinds zaterdag en we zijn nog volop met hem bezig.
Sjef |
|
||||
|
||||
![]() he, sjef ik herken je nou weer aan je bus, ik heb je nog de prijs uitgereikt in Haarlem, voor beste displayy :p
|
|||
|
|||
![]() a dan heb je verstand van mooie bussen dus haaaaaaaaa
|