Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-04-2005, 23:01
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Unhappy Brandstofpomprelais (67) probleem :(

We dachten vandaag dus ff de wob te starten... zonder succes :frown:

Brandstofpomprelais blijft zoemen en tikken, duidelijk een massaprobleem volgens Ron.... Nu hebben we de massastrip in de zekeringenkast direct aangesloten op de massa van de accu maar geen resultaat. Nu wil ik dus de bedrading nalopen alleen welke draden sturen het relais (67 dus) aan ?

Dan slaat de startmotor over.... krans dus niet helemaal lekker bedenk ik me net
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
  #2  
Old 19-04-2005, 08:35
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Exclamation

Type injectie?? Het HOEFT namelijk geen massaprobleem te zijn, er zijn bij sommige typen injecties ook een aantal aansluitingen die o.a een signaal afgeven als de motor loopt. Loszittende verbinding daar geeft de zelfde symptomen
Reply With Quote
  #3  
Old 19-04-2005, 16:21
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Digifant 1... aangesloten op een oud model zekeringenkast van een 16V

Relais 67, zou gelijk moeten zijn aan relais 80 wat voorgeschreven word. Diegene die het voorschrijft zegt dit zelf (Ron21)
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
  #4  
Old 20-04-2005, 12:35
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Heb je al eens andere relais geprobeerd? Het relais word toch gestuurd door je brandstof regelaar/chip en/of je contact? correct me if I'm wrong
__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote
  #5  
Old 20-04-2005, 12:44
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

Digi 1 heeft een gestuurde massa vanaf de computer naar het relais, een dun grijs draadje.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote
  #6  
Old 20-04-2005, 22:54
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

problem solved bij Ron21... heb de kabelboom maar naar hem gebracht
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum