|
|||
|
|||
Hopper golf 1 gti 1982 bijna af :)
Hey allemaal ik was al eventjes opzoek naar een origineel gtike om deze zomer mee rond te rijden, aangezien dat mijn gtike deze zomer nog niet zal buiten komen .
En dan had ik de hoop bijna opgegeven tot dat er een kameraad belde om te zeggen dat zijn gti'ke weg mocht. Het is dus eentje van het jaar 1982. Een 5 deurs, met ope dakje en 177000 km ohb zit er ook bij. Zo dit zijn de eerste foto's al, in de loop van de week komen er nog wel wat. De plannen: - nieuw Ap shroefkitje - bbs e50 zijn besteld - nothelle velgen in afwachting mag ik zaterdag ophalen - motorruimte deftig afwassen en ontvetten - biesekes van de grill opnieuw lakken - nieuwe grill + hoekjes - nieuwe pinkers - nieuw golfbalpookje - nieuw logotjes voor in de grill - remmen vooraan afschuren en zwart lakken inplaats van rood - kleppendeksel ventilatordeksel ditributieriemdeksel ruitenwisserarmen motorkapstang nrplaathouder laten stralen en laten coaten. - nieuw kleppendeksel en carterdeksel pakking - distributieriem en waterpomp enzo maar eens vervangen - schrick nokkenas - nieuwe uitlaat van powersprint Last edited by vw hoppie : 07-06-2014 at 18:25. |
|
|||
|
|||
Zo netjes ding
Zou ik ook wel een zomer in kunnen rijden |
|
||||
|
||||
Zo.. knap ding! Leuke plannen ook!
|
||||
|
||||
Ik weet ondertussen al waar dat teveel betaalde geld van Bos naar toe is......tjezus!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe bedoel je? |
|
|||
|
|||
Deze week maar eens begonnen aan de motor ruimte proper te maken.
Zo begonnen Nog niet helemaal mijn goesting maar toch al beter Meer foto's volgen eind van de week. Dan is de motor ruimte normaal volledig gekuist |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat je ze waarschijnlijk niet kado gekregen hebt, die 2 leuke auto's en al die mooie spullen (Dus, daarop doelend, merk ik op dat er in ons land enige commotie is over een vroeger minister van financiën die voor een bepaalde bank over te nemen een behoorlijke som geld heeft betaald aan de Belgen om het staatsdeel af te kopen. Nu heeft een comissie gezegd dat dat teveel geld is geweest en vermoedt ik dat ze het overschot bij jou in de achtertuin hebben verstopt)
|
|
|||
|
|||
Ok nu kan ik volgen :p. Nee deze heeft mij idd een beetje gekost maar hij staat ook naar mijn zin
Buiten paar kleine werkjes. Maar ik weet hoeveel het kost om een auto op te lassen en te spuiten en hem in deze staat te krijgen en dat bedrag waarvoor ik hem nu heb gekocht kan je er echt zelf ni aan beginnen :p. |
|
||||
|
||||
God allemachtig wat een hemels maagdelijk golfke haha
Ziet er top uit! Ben dr maar zuunig op.
|
||||
|
||||
Mooi ding!
|
|
|||
|
|||
interieurshopping
Zoals de tittel al zegt ben ik voor het interieur gaan inkopen doen. Maar het is niet voor de auto . Maar wel voor mijn nieuw stekje en het heeft iets met auto's te maken hehe.
Leuk tafeltje ook bruikbaar als barkast hehe Klein klokje En dan nog paar meter golf 6 gti stof Hier ga ik mijn keukenstoelen in overtrekken en nog wat kussens voor in de zetel er extra bij te leggen. En met de overschot van de stof worden mijn recaros en de jetta achterbank van mijn golfje 1 overtrokken. |
|
|||
|
|||
Weeral een stapke verder
Vandaag al een beetje prullen mogen terug halen van de coater.
Nieuw gtd grill met extra luchtinlaat, biesekes geschuurd en gespoten, nieuw logos erin. Nieuw stukken erop en dat ziet er mjamie uit Nu wachten op mijn nokkenas en mijn nieuw kleppendeksel pakking en dan kunnen we alles is terug monteren. Dit weekend ook nothelle velgen gaan halen van pimvw hier op het forum deze worden gecoat. Mijn veren van mijn schroefkit zijn ook al weg om in het zwart te coaten. |
|
||||
|
||||
Mooie GTI, als ik ooit nog eens de ruimte, tijd en geld hebt komt er ook een GTI-tje bij, maar denk dan wel een mars rode, al is wit ook niet verkeerd.
|
||||
|
||||
Leuk golfje
|
|
||||
|
||||
wat een superding... en als je huis klaar is:
even hier foto's plaatsen
|
|||
|
|||
Quote:
Ok normaal binnen een tweetal weken is alles overtrokken in men gti stof dan post ik wel wat foto's |
|
|||
|
|||
Hopper golf 1 gti 1982
Erg mooie mk1 gti.
|
|
|||
|
|||
Quote:
75 euro per lopende meter dacht ik besteld via ne kameraad |
|
|||
|
|||
Mooi gti hoor, vooral dat het een 5 deurs is.
Die zie je niet zo vaak. |