|
||||
|
||||
geruis tussen de kap ( cabrio)
hallo een vraagje k heb een nieuwe kap op mijn golf mk1 cabrio laten zetten als je aan de buitekant kant en aan de binnenkant sluit hij helemaal aan maar als ik harder als 80 ga rijden komt er aan de bestuurders kant wat lucht door (geruis ) nu ben ik trug gegaan en is mijn kap helemaal opnieuw gezet nu komt er nog maar een klein beetje lucht door. nu is mischien het porobleem het rubbere stripje op her vooraam waar de kap op komt te liggen als deze dicht is omdat deze iets of wat versleten lijkt te zijn, dus mijn vraag is eigenlijk kan het zijn dat het de strip is die de lucht doorlaat of is het de kap ?
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Had je met je oude kap ook last?
|
|
||||
|
||||
Nee had hier met de oude kap geen last van
|
|
||||
|
||||
Moet je je klemmen strakker stellen. Die 2 haken waar je je dak mee dicht maakt of de rand van je kap bijstellen. Als deze omhoog gericht staat gaat hij ook suizen. Ik heb er ook last van maar nog geen tijd gehad om er na te kijken
|
|
||||
|
||||
Oke dankje voor de snelle hulp morgen is naarkijken
|
|
||||
|
||||
gewoon terug gaan
moet toch goed zijn naar montage en er zit toch garantie op mvg Henrie |
|
||||
|
||||
Jha zit idd garantie op n had hem al gebeld hij ging er dit weekend naar kijken dankjewel voor de reacties
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je me laten weten wat het probleem was? alvast bedankt!!! |
|
||||
|
||||
jha zal je dit laten weten in de loop van de week want ben maandag naar turkije
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ff een reactie op je vraag voorop de kap (onder het stof )zit een strip die verschoven is en dat is het probleem vermoedelijk dus ze gaan deze week weer is even kijken hoe ze dit gaan oplossen hoop da je er wat mee kan |