|
||||
|
||||
Renka 66 deluxe
Nou daar gaan we dan
eerst maar effe een plaatje van de originele kentekenplaat tis wel leuk om hem erbij te hebben het leek heel wat, maar de vrolijke bui verdween al snel bij het aanschouwen van de (gebruikelijke) slechte plekken en zo begin je maar ergens nog maar effe een soort draaispit gemaakt, leek me wel handig want ik hou niet zo van lasspetters in mijn nek laat staan bovenop me. en de schuurbrug bleek toch niet zo handig voor dit soort grill klussen en na een paar slijpschijfjes opgemaakt te hebben had ik wat meer zicht op het nog wel bruikbare materiaal maar.. er zit al wat nieuw plaatwerk aan nog een laatste fotootje waarvan ooit eens iemand zei : "was dat gratis of moest je dat nog kopen"? tada Renka |
|
||||
|
||||
Damn, respect voor het werk!
|
|
||||
|
||||
You ain't seen nothing yet
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als hij zo mooi wordt als hij was, maar dan hard, dan wordt het een mooie bus!
|
||||
|
||||
Serieuze aanpak...zoals het hoort bij zo'n auto
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
wat een hok
die komt nooit door de RDW keuring zonder gekheid dit is een superrrrrr geile bus
|
||||
|
||||
tomorrow on this station: the next episode offf... |
|
|||
|
|||
@Renka:
Hi ik heb je topic gelezen op spijlbussen.nl na een tip van mijn schoonbroer en jouw collega (Peter M.). Super project, en je kunt hier nog wel wat updates posten. Kijk er naar uit om je bus IRL te bekijken (en horen). Maurice
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Maurice, kom maar eens langs! horen kan wel moet nog ergens een dyno filmpje hebben van de motor maar dat komt later belofte maakt schuld daar gaan we weer eerst het chassis maar weer stevig gemaakt en toen op naar de straler de zijwanden allebei er maar uitgehaald, alleen klein stuk links laten zitten voor de stabiliteit en weer terug niet veel bus meer over alles mooi schoon, nu kan het echte werk beginnen neus ingelast en omfelsen et voila, niet slecht all zeg ik het zelf rechter zijwand even passen en?? past natuurlijk niet! scharnier sleuf niet goed tankklep niet goed dus maar weer de zaag gepakt vorm van de persing lijkt er helemaal niet op dus.. en klaar! en zoals het hoort wat nu? zoveel keus haha de deurtjes dan maar is het ook niet helemaal en omdat ik wel van kaal hou ( ) maar besloten om dan ook echt alles maar kaal te maken, dus een echte bare metal respray zoals de engelsen dat zo mooi kunnen zeggen (maar zelden doen ) de grijze plekken zijn van het zandstraalpistool een paar tientjes kost zon ding maar errug handig! en gelijk alles in de epoxy gezet wat over één nacht heb je alweer vliegroest te pakken ! afijn meer bling kan gewoon niet de normale rotte plekken had ik natuurlijk ook en toen kon de nieuwe voorvloer er ook weer in zo nu eerst effe bakkie doen |
|
||||
|
||||
holy cow.......respect!
wat een werk,maar ja zo weet je wel wat je hebt
|
||||
|
||||
Soww mooi project, wordt goed aangepakt zie ik!
Mooi spit heb je gemaakt |
|
|||
|
|||
Lekker bezig.
|
|
||||
|
||||
mooi project, veel plezier met het herstellen.
die zandstraalpistool van je, werkt dat nog een beetje?
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Quote:
hey topth ik heb er eentje die je in een emmer met grit kan hangen, eentje met een onderbeker en rubber spuitmonden van een paar tientjes en die is erg handig voor kleine rare hoekjes etc en ik heb een kast voor de onderdelen en dat is gewoon Super en daar gaan we weer gehele onderkant en de vloer los in de epoxy B stijl links gerepareerd tussenstijlen ook maar nieuwe onderkanten erop en het totaalplaatje haha de hoeken van de voorvloer even dichtgeklodderd met lasbrons en ik had nog wat in de beker de onderkanten van de laaddeurtjes wat voorzien van stevigheid en nou effe shoarma wegwerken tada Renka |
|
||||
|
||||
ziet er erg netjes uit allemaal zo! super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Wow, je keert de spijlbus helemaal binnenstebuiten...! Respect!
|
||||
|
||||
Prachtig! Weer een setje gouden handjes op volksforum
|
|||
|
|||
Wow!
|
|||