|
||||
|
||||
Riendert's Golf 1 1.8 Daily.
Toch maar een topicje opnenen.
Enige tijd geleden via het forum tegen deze auto aangelopen. Gaat om een golf 1 van 1981. Auto is voorzien van een 1.8 8v carburateur motor, deze is door de vorige eigenaar gemonteerd. Motor is licht bewerkt en rijd erg mooi in combinatie met het geringe gewicht. Na aanschaf een aantal technische dingen vervangen waaronder de remmen aan de achterzijde, einddemper en een aantal elektrische gekkegeitjes. Vorderingen zal ik een bijhouden in dit topic. Hierbij een paar foto's van de auto toen deze net een aantal weken in mijn bezit was. |
|
||||
|
||||
stoer karretje,is dat frank z'n ex?
|
|||
|
|||
hele toffe wagen, tis dat mn vriendin het er niet mee eens was anders had tie hier voor de deur gestaan.
mevrouw wil geen witte auto |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, ja goed gezien Technisch is er erg veel aan gedaan door Frank! @ Jones, die vrouwen gooien ook altijd roet in het eten |
|
||||
|
||||
Stoere mk1, ziet er nog knap uit op de foto. Nog wilde plannen mee?
|
||||
|
||||
Dank je Marco, het wagentje moet knap worden. Hoeft geen achtelijke showbak te worden, maar netjes. Plannen zijn andere velgen, deze liggen al in de schuur (Is een 16inch motorsport achtig velgje). Verder spullen aan het verzamelen voor een respray. Interueur is voorlopig prima, hier zal ik eerdaags een foto van posten.
|
|
||||
|
||||
hey het oude blok van mijn cabrio! Heeft Frank destijds hier opgehaald.
Erg leuke mk1 wat je gekocht hebt
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
kijk toch een topic! ben benieuwd naar je nieuwe wielen!
|
|
||||
|
||||
Stoer Golfje hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt me als muziek in de oren....foto ??
|
||||
|
||||
Foto zal ik binnenkort even posten! heb wel nog spacers nodig, van 15mm en 20mm denk ik. Iemand nog wat liggen?
|
|
||||
|
||||
Inmiddels flink aan de gang met de golf, motor is gedemonteerd en de auto is gedeeltelijk gestript. Dit allemaal met de bedoeling om de auto over te laten spuiten.
|
|
||||
|
||||
knap golfie man, na de goude golf toch nog weer een 1
ben benieuwd man...ik zeg foto's !! |
|
||||
|
||||
Hoe staat het eigenlijk met deze MKI?
|
||||
|
||||
Heel veel verandert aan de hele insteek van het project. Auto staat compleet gestript voor een respray in een andere kleur. Binnen/buiten motorruimte gewoon compleet.
Tevens paar maanden terug een Cordoba Cupra aangeschaft voor het blok. De oude Cupra met de 2.0 ABF. Deze hangt inmiddels proef in de auto om alles netjes op ze plek te passen. De bedoeling is om begin komend jaar de draad weer op te pakken, in verband met aanschaf van een huis gaat het wat langzaam. Zal eens wat foto's posten! |
|
||||
|
||||
Het is alweer een tijd terug, na lange tijd eens zin om foto's te plaatsen. De foto's zijn echter alweer van een lange tijd terug.
Motorruimte al deels gecleaned ( overbodige gaatjes dicht, rest blijft ori ) En een andere achterklep gekocht en wisser en embleemgaten dicht. |
|
||||
|
||||
Nieuw verzamelde spulletjes :
|
|
||||
|
||||
Je pakt m grondig aan, goed bezig
|
|
||||
|
||||
Gaaf, je pakt het grondig aan!
|
|||
|
|||
Lekker bezig Maat, had je een gaatje over om foto's te posten?
We gaan binnenkort weer lekker verder met het plaatwerk. Knalle met die handel. |