|
||||
|
||||
primer kopen
Ik was van plan me auto gedeeltelijk te spuiten. Alleen de plekken die kaal worden gemaakt en de onderkant opnieuw in primer en daarna in bodysuit te zetten alleen waar haal ik 2k primer kan het online nergens vinden. Kan wel naar spuiterrij gaan maarja kijk eerst wel ff online meestal is het daar ook goedkoper.
|
||||
|
||||
Ik kan je er wellicht aan helpen.
|
||||
|
||||
Goedemorgen
Je kan ook kijken op crop online webshop, voor primer. Mvg Frank |
|
||||
|
||||
@superbeast heb net ff gekeken zag wel spuitbus primer maar geen blikken en daar ben ik wel naar op zoek
@tjeerd je hebt pm
|
||||
|
||||
Hallo martijn
Hier effe een link met de merken, kan kiezen uit 3 merken primer. Staan 1 component en 2 component tussen. http://www.nonpaints.com/contents/n...rdunningen.html mvg frank |
|
||||
|
||||
Bij vw kopen, spuitbus 2k epoxy primer. Origineel nummer: LLS MAX 220
Is van spray max.
|
||||
|
||||
Waarom zit er zo'n fors prijsverschil in de producten? Ene beter?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Denk het wel dat er kwaliteit verschil is, maar dat zou je efffe moeten vragen via de chat.
Best grote kans dat het uit de zelfde fabriek komt, net zoals zoveel andere dingen. Kristal coatings is een nederlands merk, dit word ook in de auto spuiterijen gebruikt. staan ook leuke filmpjes op youtube van kristal coatings mbt spuiten Deze site kwam ik ook tegen tijdens mijn zoektocht naar spullen om zelf te plamuren en spuiten. Wil mijn scirocco zelf proberen te spuiten, een kennis heeft een fabriek met een grote werklucht compressor met droger enzovoort Mvg frank |