|
|||
|
|||
ventilator eruit halen
goedendag hoe haal ik mijn ventilator onder mijn dashboard weg?
weet iemand hoe dit makkelijk gaat? |
|
|||
|
|||
Is helemaal niet lastig, je moet alleen wel je ruitenwisser mechanisme er uit halen om voldoende ruimte te maken om je ventilator er onder vandaan te krijgen.
Voor de rest, roostertje er uit met twee boutjes, dan de motor los met de andere twee boutjes en dan de draadjes los trekken. Beetje priegelen om t er uit te krijgen, maar moet lukken!
|
|||
|
|||
moet de motor dan door de waterbak eruit of onder het dashboard??
|
|
|||
|
|||
Via de waterbak, anders zou je je hele dash er uit moeten halen, ook leuk, maar veel werk
Maar daarom moet je ook je wissermotor/mechanisme er uit halen.
|
|||
|
|||
hij maakte een gek geluid en toen stopte hij ermee.
is het dan nog de moeite hem in te spuiten met wd 40 of moet ik gewoon aan een andere? |
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben heel veel golfjes dat, mijne deed t ook, heb nog wd40 geprobeerd, ook dikkere whitegrease, maar te vergeefs.
Ik zou een nieuwe (2de hands) zoeken. Ik kan je wel zeggen, wat een genot als dat ding weer stil z'n rondjes draait!
|
|||
|
|||
ok gaan we morgen ff proberen dank je wel
|
|
||||
|
||||
Ga ik ook doen als het wat warmer is, die van mij maakt een heel irritant piepend geluidje...
Dacht dat hij echt vanonder af eruit moest, maar als het ook van bovenaf kan Had vorige week de ruitenwissers er nog uit... |
|
||||
|
||||
wissermechaniek kan gewoon blijven zitten,motor kan er op een bepaalde manier gewoon uit.
|
|
||||
|
||||
WD40 kan ook prima als hij er in zit. Controleer even of de afvoeren van je waterbak niet verstopt zijn. Vaak gaan ze kapot omdat er water in stroomt.
|
|||
|
|||
Mij is het niet gelukt zonder t mechanisme weg te halen. In mijn geval was het in ieder geval sneller.
|
|||
|
|||
zo het is gelukt.
nieuwe blower erin werkt perfect. |