|
||||
|
||||
Wat voor velgen moeten onder mn jetta?
Halleuh...
Zoals sommigen van jullie al weten, heb ik mij een jetta gekocht Dinkie gaat ook met de bek aan de grond en moet op mooie wielen staan... nu alleen een dilemma: WAT VOOR VELGEN? :o Heb echt he-le-maal geen idee! alle suggesties zijn welkom! liefst met foto Dan zoep ik ze wel onder de jetta |
|
||||
|
||||
nothelles...
|
||||
|
||||
brede 14" doen het altijd goed!
|
||||
|
||||
ats, - clasics of -cup
of Schmidt TH ofzo of ronal turbo of eh verbreed staal in 14" ofzo (ja best afgezaafd rijtje maar k weet zo snel niet veel meer) vertel verder eens wat, moet ie heeeeeel laag of normaal zeg maar?
|
||||
|
||||
Ik heb 13: 7j ats classics te koop MET 175-50-13 bandjes, ziet super uit op een jetta.... doe een bod
|
|
||||
|
||||
He Spons.......Goeidag eemn',
Ik zal je ff meehelpen met brainstormen: Grtz................... LRR Ps: Heb je pics van de rücksack-golf ????
|
||||
|
||||
Ik heb nog 14" Ats cup liggen, zal vast mooi gaan staan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik al |
|
||||
|
||||
Dat staat erg natuurlijk!! dis is mijn keuze |
|
||||
|
||||
Quote:
afgezaagd maar wel leuk TH lijkt me sowieso wel leuk... qua hoogte ben ik er niet helemaal uit... vind G.I.. Bob z'n slet superklasse, maar de einser van Visser (golf1onderdelen) is ook om je vingers af te likken... Deze staat op 16" Azev A! Verder een licht lakje erop... met de zwarte kappen over de spatborden en de streep over de deur... Wil nog niet te veel kwijt, maar jullie zien hem waarschijnlijk wel op t automaxx-weekend En als jullie je best doen hier herkennen jullie m aan de velgen :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Klasse Ken de foto's al wel, maar was ook benieuwd naar jullie mening Ben op zoek naar de ultieme velg voor mn kontmobiel... euhm, qua pics hou ik t eerst ff voor gezien... Wil eerst t project afwachten... Verder gaat ie binnenkort naar de spuiter... zoals de eerste 2 foto's dat is ongeveer m'n richting maar dan geen chroom |
|
||||
|
||||
ey sponsje!
heb nog wel leuke wieltjes voor je in de aanbieding |
|
||||
|
||||
Ik ook wel, pepperpots of teledails look alikes van ats. Zie link Stuff you don't need.
|
|
||||
|
||||
Quote:
sorry :o zijn vast wel uniek, maar zal t wel leuk staan? kun je me misschien een pic posten zan schuin opzij? kan ik ze ff onder de sletta soepen... |
|
||||
|
||||
Quote:
ghe ghe ghe... spreek je nog wel es op MSN |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, das inderdaad een mooi Jetta..........Oettinger !!!! Die Azev's hebben al een vorig leven gehad onder de MK1 van Mark Wildeman (mijn buurjongen, en tevens vw-lunatic voor het leven) en zijn altijd behandeld zoals je een vrouw behoort te behandelen..........very smooth dus !!!! Grtz................... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
als je dan ook `n keer online bent :p |
|
||||
|
||||
had ik al nothelles gezegt?
|