|
|||
|
|||
Vincent's golf 1 '78er TDI
Hallo iedereen, Vincent de Vries, 20 jaar en kom uit Sneek.
Zal even van voor af aan beginnen, Na het behalen van mn rijbewijs, een golf 3 gekocht (foto's volgen nog) Maar toen de helft van de vriendengroep oldtimers ging rijden, moest ik er ook maar aan geloven! dus de golf 3 verkocht, en een type 1 op gehaald('83er). Met de planning om er ooit eens een tdi in te gooien. Hier de aanwinst: [IMG]http://img543.imageshack.us/img543/5272/29464411052351238836010.jpg [/IMG] Voor een week of 3 terug begonnen om hem te gaan strippen: Achterklep straktrekken Omdat ik het motorruim wou gaan verstevigen, moest er het e.e.a. aan gelast worden, er zaten een aantal roestplekjes waar ik niet helemaal tevreden over was en toen opeens: komt een vriend met het geniale idee, om zijn '78er te gaan verkopen, die al verstevigd is en op een schroefset staat, en uiteraard de kleine achterlichten. Dus heb ik die maar gekocht Beetje zonde van het werk wat er in de oude zit, maar dat heb ik er wel voor over. Staat momenteel nog in de loods van een vriend van me, maar morgen lepelen we hem van het zoldertje af, hier wat foto's: Verstevigd motorruim Het laswerk is niet op en top, maar omdat ik de naden toch af ga kitten(net als orgineel) zie je er toch niks van uiteindelijk, en het zit toch vast daar gaat het uiteindelijk om Overenthousiaste vriend van me Ook heb ik de kleur al uitgekozen, hoewel ik het heel diep wel zonde vind om hem niet in de originele kleur te spuiten, heb ik deze kleur uitgekozen: G60 remmerij gekocht en gespoten (kleur vd. auto) Ook even een stukje achterklep om te kijken hoe het gaat staan: Dit was het voor eerst, morgenvroeg haal ik de auto op. en hoop voor zondag het motorruim in de verf te kunnen zetten. Probeer zo veel mogelijk jullie op de hoogte te houden, als ik er nog tijd voor over houd uiteraard! Last edited by Vincent dV : 05-01-2012 at 17:23. |
|
||||
|
||||
Leuk man veel succes en plzier ermee jammer dat foto's bij mij in iedergeval niet werken
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
hier jammer genoeg ook niet!
|
|||
|
|||
Heb het gefixed! foto's zijn nu goed, heb btw mn oude casco te koop(rollend)!! dus liefhebbers PM gerust voor meer info.! richtprijs 350 euro, zitten genoeg onderdelen bij.
Last edited by Vincent dV : 05-01-2012 at 17:22. |
|
||||
|
||||
Yep nu doen ze ut wel die kleur zit er wel goed uit
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Kijkkkk jij moest er ook maar aan geloven, welkom opt forum.
En uiteraard ben ik zo nu en dan aanwezig om het project te volgen(H) Grtzzz! Bandeee |
|
||||
|
||||
Goed bezig! Er wordt er weer 1 hersteld!
succes ermee!
|
|||
|
|||
Dankuu volgers... Gister even mijn ge-hammerrite bodem even met tectyl bewerkt, dat zal hopelijk nooit meer rotten!,
had de lasnaden ook in de strijkkit gezet, maar vond het dusdanig lelijk dat ik het er vandaag weer afgeslepen heb(wat een hels karwei is). morgen gaat vriend De Jong te lassen ( zijscherm achter, buis in de koffer) nog ff foto'tje geschoten van de bodem: |
|
|||
|
|||
Mooie werken hoor! Gaat vast strak worden met z'n nieuwe kleurtje!
|
||||
|
||||
Leuk project!
|
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|
||||
|
||||
netjes netjes
|
|||
|
|||
Daar istiee weer.. vandaag heeft een vriend van me wat laswerk verricht
(verstevuigingspaal in de kofferbak , stukje reservewielbak en het bekende hoekje bij het voorraam). Meteen afgeplamuurd en geschuurd, netjes geworden! Accubak heb ik eruit geslepen en de houder van de ruitensproeier ook(komen achterin) , wegens een lege batterij van de telefoon maar 1 foto'tje kunnen schieten. Heb btw vorige week de 1.9 tdi ASV motor die erin gaat komen aanbetaald, nog even wat centjes bij elkaar sparen en eind van de maand ophalen met die handel. dan nog weer even sparen voor de motorsteunen en dan hangen met die zooi!. hoop vandeweek het motorruim in de verf te zetten.(dat zou vandaag al maar zat meer werk in dan gedacht helaas. foto'tje van de paal ( let niet op de kwaliteit) (de Jong bedankt!) hoop vandeweek het motorruim in de verf te zetten.(dat zou vandaag al maar zat meer werk in dan gedacht helaas. |
|
||||
|
||||
Gaat weer lekker daar int hoge noorden zie ik wel.
Met de jong voor t laswerk moet dat wel goedkomen allemaal. Binnenkort maar eens even met eigen ogen aanschouwen, deze staat ook bij ter schuur in de loods tog? Funksss |
|
|||
|
|||
jup, staat bij ter schuur. Gister heb ik het motor ruim in de grondverf gezet, en omdat ik zo graag het resultaat wou zien, te snel de lak er op gedaan, hier de beelden van gister:
Grondverf Omdat mijn rode primer opeens spoorloos was, heb ik maar wit/geel achtige gepakt, wat zwaar klote dekt, maar goed. toen ik klaar was met de grondverf vond ik de rode bussen ook ineens. Maar geen gebruik meer van gemaakt. toen de te snel eroverheen gespoten lak. Op de foto niet goed te zien, maar de te natte grondverf heeft zich op sommige plekken gemengd met de lak, waardoor ik lelijke witte plekken kreeg. Vandaag bijgschuurd en opnieuw gespoten ( nu wel goed gelukt ) beetje donker Veerpoothouder Morgen alles in de blanke lak, ben er zelf tevreden over. |
|
||||
|
||||
leuk ding.. dacia bruin?
|
|||
|
|||
Heb hem nog nooit gezien in dacia, het is iig kleurnr 54100.
|
|
|||
|
|||
Hallo volgers, nog even een foto update
Stuurhuis er weer onder gebeunt Remleidingen ook even erin gebeunt, gelijk het ronde ding van het remsysteem(waarvan ik de naam niet weet) even opgeknapt. Dit weekend de binnenkant dichtschroeien met dakleer, hoop dat dat genoeg dempt.. vind die dynamat bende toch wat te duur, vandaar. dit was m weer voor eerst. |
|
||||
|
||||
Bekende auto volgens mij....
Herkende hem aan dat erg ruim uitgeslepen achterscherm....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
haha, leuk om te weten waar die weg komt, moet zeggen dat je hem netjes onderhouden hebt(y). ben er erg blij mee! ben overigens niet diegene die m van je gekocht heeft, maar een maatje van me
|