|
|||
|
|||
Volkswagen Golf MK1 1.1 Boxtel APK tot 11 november!
Hierbij bied ik mijn Volkswagen Golf Mk1 te koop aan.
De auto gaat weg in verband met overbodig worden tweede auto. De auto is in vrij goede staat en wegenbelastingvrij. km stand: 183.216 km bouwjaar: 1983 De auto is pas APK gekeurd, en de APK is geldig tot 11 november 2012. De remblokken rondom zijn vervangen. Nieuwe gasveer in achterklep. Nieuwe raamrubbers. Ook heb ik onlangs de kleppen laten stellen, de auto loopt nu weer veel mooier. Ik heb er ook een pioneer radio en boxen ingebouwd. Originele speaker is nog aanwezig. inclusief originele sleutel en twee reservesleutels Vraagprijs: €1650,- Serieuze biedingen worden in overweging genomen. Foto's zijn te groot: wanneer u uitzoomt op de internetpagina kunt u ze goed bekijken telefoon: 06 139 58 474 e-mail: rensvandemeerendonk@live.nl Met vriendelijke groet, Rens van de Meerendonk Last edited by RensvandeM : 04-01-2012 at 14:18. Reason: meer uitleg voor het bekijken van de foto's |
|
|||
|
|||
Om de foto's goed te kunnen bekijken moet u even uitzoomen op de internetpagina.
|
|
||||
|
||||
Wat een geld voor een auto die onder de voorraam rubber rot is?
|
||||
|
||||
hier is toch voor geen mogelijkheid naar te kijken?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb de auto pas apk laten keuren, en de auto heeft voor zo'n auto weinig last van roest. zonder apk tot 11 november had ik deze auto ook goedkoper aan kunnen bieden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wanneer je uitzoomt op de pagina is het wel te doen. verder weet ik niet hoe ik de foto's kleiner kan krijgen. |