|
|||
|
|||
Ik zal ons ff voorstellen
Hoi,
Mijn naam is Ben en met mijn vriendin, Sandra, woon ik Enschede. In Januari hebben we een 1200 kever uit 1970 gekocht. De bedoeling was om de kever APK klaar te maken en dan er met veel plezier in rijden. Dat APK klaar maken is toch wel meer werk als dat ik had ingeschat. Dit zal iedere kever-eigenaar herkennnen, als je het ene lostrekt dan komt er weer meer ellende onder vandaan. Omdat de kever dus 'iets' langer gaat duren dan dat we verwacht hadden en we ons toch wilden vervoeren met een auto hebben we een 2de 'karakter-karretje' bij gekocht. We moeten nog ff kijken wat we met de golf gaan doen als we de kever klaar hebben maar de golf heeft het eigenlijk voor ons nu al verdient om dan een beetje te verwend te worden. De blanke lak is los gaan laten op 't dak, het scherm links-voor en de achterklep. Rubbers en ramen moeten nagekeken worden. Knipperlicht glaasjes en misschien een beetje verlagen...? Maar dat is iets voor later!! Last edited by Bug-fever : 02-04-2005 at 10:06. |
|
||||
|
||||
Heeey welkom. Leuk kleurtje op de kever, en een leuke rat-looker golf :biggrin: . Veel VeeWee plezier nog hier en natuurlijk thuis met je vw's :biggrin:
|
||||
|
||||
welkom hier !
|
||||
|
||||
Wees welkom! Ik denk zelf dat je kan kiezen tussen verlagen en "Country" stickers kopen..... :biggrin:
Veel succes met de roestbestrijding!
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je........roest?!
|
|
||||
|
||||
welkom en ja succes met de slijptol en t lasapparaat!
|
||||
|
||||
Quote:
Sow.... Welkom op t forum en veel succes met je BEIDE restauratieprojecten fahrvergnügen |
|
||||
|
||||
welkom!!
ik vind je golfje leuk! |
|
|||
|
|||
Welkom! leuk nog een Enschedeer hier!
Is dat op het Pathmos toevallig?
|
|||
|
|||
Hej Rickyrick,
Stadsveld. En jij? Je Golf 1 is echt tof. Moet aan onze nog wel wat gebeuren maar de financiele middelen zijn nog ff niet toerijkend. (lees, student) Heb je een grotere foto van je 1? Groeten |
|
|||
|
|||
Lasondersingel! tjaa ben ook student maar goed, met hulp van de forummers hier hoeft het me allemaal niet zo veel te kosten!
Volgens mij heb ik jullie golf een paar dagen geleden zien rijden! met Sandra er in denk ik?
|
|||
|
|||
heb je 'm alleen aan de voorkant verlaagd??
Ziet er wel ontzettend gaaf uit!!! (Jaloers!!!) Ook geweldige velgen. Ik hou wel van back to basic. Ik wil zowel de golf als de kever ook 'origineel' houden.(tot op zekere hoogte) Een droom autootje die je hebt!!! |
|
|||
|
|||
Thanks
Is wel een erg fijn wagentje! zeker nu na veel pijn en vooral moeite er een ander blokkie in ligt! Gewoon lekker cruisen met de automaat Binnenkort ff bezig met de lak, op het dak en op de motorkap is dat nogal verweerd maar dat gaat helemaal goed komen ;-) Ik heb hem gekocht van Stijn, ook hier van het forum, volgens mij is hij rondom 60mm verlaagd! Het valt niet zo op dat hij laag is, misschien door de wielen maar als ik af en toe een vonken regen zie achter me dan weet ik dattie best laag is! Ben benieuwd naar je wagens! hou ons op de hoogte!