![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is het mogelijk om velgen met 5x100 naar 4x100 om te boren
Heb namelijk een een set die 5x100 is Komt dat uit met de gaten ? Last edited by vwfiel : 17-12-2011 at 23:03. |
|
||||
|
||||
![]() Ja, probeer de search maar eens...
|
||||
|
||||
![]() Is geen probleem, ik heb pas een setje Audi velgen om laten boren naar 4x100.
|
||||
|
||||
![]() Hangt er ook van af of de harten vlak zijn he , anders kan het niet eens !
@ de topicstarter , heb je ook een foto van de harten van de desbetreffende velg ?
|
|||
|
|||
![]() Dat moet dus lukken dan
Het hart is helemaal dicht zonder openingen of gaten erin Betreft Borbet A 9x16 |
|
||||
|
||||
![]() ok dan is het geen probleem
![]()
|
||||
|
||||
![]() Borbet A's in 5x100? Die ze je bijna niet.. Zonde om die om te boren.
|
|||
|
|||
![]() Waarom zonder ?
Zit toch een deksel over en je kunt ze altijd nog op een 5x100 naaf plaatsen |
|
||||
|
||||
![]() Waarom niet een set in 4x100 zoeken (staan er zo genoeg te koop) en de 5x100 set verkopen, weet zeker dat er vraag naar is. Zoals Dennis al zegt zijn zeldzaam in 5x100.
Daarbij vraag ik me af of je ze wel kunt omboren, je zit namelijk met die verdikking waar schroefdraad in zit om de deksel vast te schroeven. Heb je eens gekeken als je er nog 3 gaten bij laat boren of je daar wel mee uitkomt ?
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 17-12-2011 at 07:40. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de auto ombouwen naar 5x100...
|
||||
|
||||
![]() indd ik zou ook nooit met omgeboorde velgen gaan rijden ligt dat nou aan mij of is het nou gewoon veilig ? als ik een 2de hands setje velgen koop die hebben al de nodige km dus stress gehad en dan de steek gaan omboren als ik dan zie hoeveel/ weinig vlees er soms maar blijft staan wordt ik al neveus van als ik er na kijk moet er niet aan denken om daarmee op de snelweg met een gangetje van 180 een dik gat in de weg te pakken
|
|
|||
|
|||
![]() beun de haas haha
|