|
||||
|
||||
Golf 3 TDI foutmelding: 65535
Hallo allemaal,
omdat ik de kachelmotor stuk had en niet precies wist waar ik het zoeken moest heb ik de golf zelf even uitgelezen. Daarbij kwam de volgende code naar voren: 65535 Ik lees op internet verschillende dingen, vacuum lek of een kapotte ecu. Gek genoeg rijd de auto prima? Geen noodloop wat ik ook tegenkom op internet. Heeft iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Quote:
hallo . idd de code is defekte regelaparaat mischien de vacuum na het regelaparaat lek . is idd vaag als je auto verder prima rijd |
|
||||
|
||||
Deze website heeft mij al zo dikwijls geholplen bij allerhande problemen.
Mss kan jij er ook wat mee. http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html Jou fout staat er ook tussen, het duidt inderdaad op een probleem met het regelapparaat. Groetjes, Thomas
|
||||
|
||||
Dankje!
Alleen wat ik eruit opmaak is dat het zoveel kan zijn... vacuum, vocht noem het maar op. En gek genoeg loopt de auto prima? Kan echt niets geks ontdekken, enkel die foutmelding bij het uitlezen. |
|
||||
|
||||
Gewoon alle vacuumleidingen even vervangen ,kost weinig maar is toch zeer belangrijk voor een goede werking van de turbo.
Er schijnt in de ECU ook nog een stukje vacuumslang te zitten die nog wel een poreus wil worden.
|
||||
|
||||
Is dat stukje slang van gelijke diameter dan hetgeen dat onder de kap zit?
|
|
||||
|
||||
Dat durf ik je niet te zeggen , ik heb het ooit eens ergens gelezen.
Edit: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=31574
|
||||
|
||||
Moeten dan alle slangen worden vervangen? Dus ook die bij de luchtfilterbak?
Dan zou ik iets van 2 meter nodig zijn? |
|
||||
|
||||
Ik zou idd gewoon alles vervangen. Met 2 meter moet het wel lukken.