|
||||
|
||||
83er mk2 worthersee 2013 project
beste forum vrienden
zoals sommigen onder ons weten heb ik een jetta 2 tdi project echter gaat dit erg lang duren dus dit jaar geen worthesee of meeting met de complete auto dus heb ik laatste een knal gele 83er golf 2 gekocht op dit moment een van de eerste golf 2's uit nl de fabrieks datum is 21 november 1983 op kenteken gezet op 7 december 1983 de auto was in zeer uitgeleefde staat toen ik hem kocht veel dingen waren kapot of weg de apk was op 1 dag na verlopen maar zag er heil in omdat het een oudje is en mooi aankomend jaar mee kan de feiten golf 2 1.3 met 4 bak 245 dkm origineel mexico beige op kenteken en onderhuids ook huidige kleeur geel vrij harde carosserie met beetje werk hier een paar foto's van hoe ik hem kocht wat staat er op programma apk klaar maken draag armen voor vervangen rem leidingen vervangen claxon maken ruitensproeier fixen raammechanismes vervangen klinken op deur monteren kleppendeksel pakking vervangen uitlaat eronder zetten enz enz verder schoon maken van binnen en buiten schroefset monteren lm velgen eronder(g60 sebring of mas minilite) originele bumpers monteren motor onderhoud geven en van binnen en buiten dezelfde kleur geven (mexico beige) grote koeler en 5 bak monteren enz enz hou jullie met tekst en foto's op de hooogte Last edited by VWStatic : 24-06-2012 at 18:06. |
|
||||
|
||||
hij is nu gekeurd
en mag er dus officieel de straat mee op dat heb ik ook gedaan dit weekend en moet zeggen hij deed het goed na dat alles nagemoeg origineel is zelfs de veren over de drempel zaakt hij aardig door maar daar komt snel verandering in na de winter schroefset monteren en mooie wielen eronder dan langzaam klaar maken voor oostenrijk hier een paar foto's de 83er mk2 in originele net gekeurde toestand deze foto heeft iemand op forum bewerkt een beetje het idee van een schroefset |
|
||||
|
||||
Rh's staan em goed! Zeker als die een stuk zakt
|
|
||||
|
||||
Gave kleur en bouwjaar .. wat is er alleen gebeurt met de uitlaatuitsparing?
|
|||
|
|||
Dat zie je toch, die is wat groter geworden
|
|
||||
|
||||
Quote:
heeft vast een of andere sjonnie een bleeeeerpipe onder gehad ofzo maar dat wordt allemaal vast snel weer origineel als ik hem hou |
|
||||
|
||||
van de week ff de banden op de mas minilites laten knallen
toen ik ze thuis had liggen begon het wel te jeuken on ze te monteren en gelijk maar de schroefset gemonteerd en de velgen eronder gezet en heb rond gaan zoeken naar een origineel interieur wat in de yellow minute hoord een beige/bruin interieur en gevonden op een sloop in de buurt bijna compleet op een kapotte bestuurders stoel na en mist de hoedenplank en het klepje van de asbak is naar de klote wel compleet met originele vw matten in de kleur de foto's van de montage volgen snel |
|
||||
|
||||
gaaf die wieltjes,achter valt wel een beetje smal.word de buitenkant weer mexicobeige gezet?
|
||||
|
||||
Quote:
is wel de bedoeling onderhuids is hij nog beige ik probeer zoveel mogelijk in originele staat te brengen achter zou een spoorverbreder zeker niet misstaan ligt ook beetje aan de foto want zo valt het nog mee |
|
||||
|
||||
how low can I go!!!!
ff een paar update foto's
heb de wielranden voor en achter verwijderd en moet zeggen viel mee wat de schade eronder was ik zou zeggen gezien de leeftijd hoef ik niet te klagen scherm voor beetje roest alleen zoek ik nog de steenslag beschermers voor achter (vinnetjes) en heb vanavond in het donker de schroefset laten zakken heb nog 10mm schroefdraad over en valt nog redelijk mee te rijden achter een paar spoorverbreders gemonteerd van 5mm lijkt direct anders morgen overdag duidelijker foto's maken ik blijf jullie op de hoogte houden en zal bij de vw speed midwintermeeting aanwezig zijn |
|
||||
|
||||
sjieke dings!!!!
naar mijn mening enkel nog die lelijke zwarte band onder de deur(dorpel) terug in kleur zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
dat ga ik nog doen want zaten wielkast verbreders op en daar is die band ook nog van maar zal hem snel verwijderen lijkt hij nog wat lager haha |
|
||||
|
||||
en hier de foto's van de tweety overdag
|
|
||||
|
||||
Die gele kleur heeft ook wel wat mooi golfje zo! en komen er nog oranje knipperlichten voor in de bumper?
|
|
||||
|
||||
vandaag ff snel de zwarte lelijke balk tussen de wielen geel gemaakt
bekijk hieronder het resultaat en oordeel zelf |
|
||||
|
||||
ziet er inderdaad al veel beter uit.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man! Die zwarte balk voegde niks toe! Ik vind 'm in tweety stijl wel erg tof! Maar pas op, ik ben ook begonnen met geel. En je valt er erg mee op
|
|
||||
|
||||
die velgjes vind ik er ook mooi onder staan.
heb je hier wat meer info over zoals merk en type?
|
||||
|
||||
Quote:
De set velgen zijn MAS minilite 7x15 et 25 Heel erg moeilijk te vinden en qua kleur wordt hij weer mexico beige dat is de originele kleur dus van mijn mag je voor geel gaan want je valt wel goed op
|
||||
|
||||
Heb je die wielbogen nog.. zo ja, doe je ze weg?
Wordt steeds leuker ding zo, goed bezig!