|
||||
|
||||
tijd voor nieuwe oltimer
hallo ,
omdat ik toch me niet vervelen wou heb ik ma weer een oltimer erbij gehaald . gaat hier om een orgineele 1.6 bouwjaar 1985 kleurcode lb5z supper mooie kleur vint ik persoonlijk .. dingen die ik ga veranderen .. wat platter op de grond klappen en met de tijd een tdi inbouw uitvoeren maar eerst ga ik hem zo berijden ,motor loopt als nieuw dus zonde om in een hoekje te gooien..tis niet orgineele hollander maar een duitser maar orgineel hollanders die betaalbaar zijn vind je hier bijna niet meer prijsen zijn extreem hoog niet normaal vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
Echt een leuke auto, helemaal origineel, en al in 1983 uit de fabriek komen rollen! Veel plezier ermee Gooi!
|
||||
|
||||
Quote:
hallo dennis .. idd 1983 is hij gemaakt en 85 verkocht hij is idd heel erg netjes ben er supper blij mee |
|
|||
|
|||
Blij om te horen, is natuurlijk altijd een gok als iemand anders hem bekijkt en meeneemt. En ik ben erg benieuwd hoe het golfje er op den duur bij rijd.
|
|||
|
|||
Je hebt helemaal gelijk! die originele nl golfje's zijn duur..
Enne maak er ééntje om trots op te zijn! |
|
|||
|
|||
Zo,staan er nou zoveel km op...?
|
|
||||
|
||||
Zijn nog 5 cijfers, maar die zullen al wel een keer helemaal rond zijn geweest gok ik zo. Net Golfje hoor! Vind alleen die tellerbak een beetje vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen.
|
||||
|
||||
Quote:
hallo .. volges het verleden .. moet alles kloppen ..motor loopt ook 100 proc .. heb blokken gehoord maar veel 1.6 kwakelen en veel bijgeluiden vrgr gooigolf ... |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Quote:
thanks .. is ook net ding .. alweer een tdi hahahah ,, |