|
||||
|
||||
knipperlicht 1 stand
Hoi, ben redelijk nieuw hier (nog niet voorgesteld in het daarvoor bestemde topic moet ik toegeven
Maar ik heb de volgende vraag: bij mijn ruitenwissers van de golf mk1 uit '79 doet slechts de middelste van de drie standen het. Is dit een veelvoorkomend probleem? en moet ik dan de hele unit vervangen, of is er vaak wat anders aan de hand dan? binnenlampje doet het bijvoorbeeld ook ineens niet meer en een relais zoemt als ik hem op 'half' contact zet. dacht stel de vraag snel voordat ik een keer regen tegenkom Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Probeer eerst eens een ander relais, dat is het makkelijkst. Pak een relais van een golf 3 en je hebt in eens ook traploos regelbare interval en het past zo. Is het niet relais, dan verdenk ik je stuurhendel. Dit is natuurlijk ook allemaal te meten met een multimeter!
De binnenverlichting zou kunnen komen door de schakelaar onder de a-stijl achter de deur. Of gewoon het lampje kapot |
|
||||
|
||||
Quote:
oke bedankt! schakelaar heb ik al gekeken, is nieuw! maar lampje deed het eerst niet, toen wel, en nu weer niet maar mn accu was gister ook ineens leeg getrokken. heel appart allemaal! welk relais is dat van het knipperlicht dan? zal ik dat idd eerst controleren... |